جزئیات جدید درباره فیلم مارک رافلو

به تازگی، خبری مبنی بر فیلم سینمایی جدید مارک رافلو به انتشار رسید که در ادامه به جزئیات جدید درباره فیلم مارک رافلو خواهیم پرداخت.

به تازگی، خبری مبنی بر جزئیات فیلم جدید مارک رافلو در فضای مجازی تحت عنوان درباره فیلم سینمایی مارک رافلو به انتشار رسید که حواشی و بازتا‌های فراوانی را به خودش در فضای مجازی کسب کرده است.

فیلم سینمایی جدید بازیگر هالک در برخی از روزنامه‌های هالیوودی به انتشار رسید که حواشی و بازتاب‌های فراوانی را با خودش کسب کرد.

جزئیات جدید درباره فیلم مارک رافلو

جزئیات فیلم جدید مارک رافلو

مارک روفالو، در یک درام جنایی بدون عنوان از براد اینگلزبی خالق مادیان ایست تاون انتخاب شده است. به گزارش ددلاین، نمایش HBO یک گروه ویژه متشکل از افسران مجری قانون و جنایتکارانی را که آنها سعی در دستگیری آنها دارند، دنبال می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های 2023

بهترین فیلم های 2023

جزئیات بیشتر داستان و بازیگران هنوز تایید نشده است، اما ما می‌دانیم که Ruffalo در این سریال محدود و همچنین تهیه کننده اجرایی در کنار نویسنده سریال، Ingelsby، و کارگردان، Jeremiah Zagar، بازی خواهد کرد.

ددلاین همچنین گزارش داد که فیلمنامه کامل شد و قرارداد روفالو قبل از شروع اعتصاب انجمن نویسندگان آمریکا (WGA) در اوایل ماه مه بسته شد، در حالی که هیچ پیشرفت دیگری از آن زمان رخ نداده است.

جزئیات جدید درباره فیلم مارک رافلو
جزئیات فیلم جدید مارک رافلو

درباره فیلم سینمایی مارک رافلو

جزئیات جدید درباره فیلم مارک رافلو
فیلم سینمایی جدید بازیگر هالک

این سریال نشان دهنده بازگشت روفالو و اینگلزبی به HBO است، اولی برای بازی در سریال I Know This Much Is True در سال 2020 برنده جایزه امی شد، در حالی که دومی برای Mare of Easttown چهار جایزه دریافت کرد. فرانچسکا اورسی، رئیس سریال و فیلم درام HBO در بیانیه‌ای گفت:

ما کاملاً هیجان‌زده هستیم که بار دیگر با برد اینگلزبی، نویسنده برجسته ماری از ایست‌تاون به نیروها بپیوندیم.

مارک آلن رافلو متولد ۲۲ نوامبر ۱۹۶۷ بازیگر آمریکایی است. او بازیگری را در اوایل دهه ۱۹۹۰ آغاز کرد و برای حضور در نمایش این جوانان ما (۱۹۹۸) و فیلم درام می‌توانی روی من حساب کنی (۲۰۰۰) شناخته شد.

او نقش اصلی کمدی‌های عاشقانهٔ رفتن از ۱۳ به ۳۰ (۲۰۰۴) و درست مثل بهشت (۲۰۰۵) و تریلرهای در برش (۲۰۰۳)، زودیاک (۲۰۰۷) و جزیره شاتر (۲۰۱۰) را به عهده داشت. او در نقش مکمل فیلم علمی تخیلی عاشقانهٔ درخشش ابدی یک ذهن پاک (۲۰۰۴) نیز حضور داشت.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *