انتقاد بازیگر مستر بین از ماشین های برقی

به تازگی، در یک مصاحبه‌ی جدید از بازیگر مستر بین، انتقاد بازیگر مستر بین از ماشین های برقی رخ داد که حواشی و جنجال‌های فراوانی را به همراه داشت.

شب گذشته، در طی مصاحبه‌ای جنجالی‌، صحبت های روان اتکینسون درباره ماشین های الکتریکی را تحت عنوان انتقاد بازیگر Mr Bean از خودروهای برقی به همراه داشتیم که حواشی و بازتاب‌های فراوانی را کسب کرد.

انتقاد روان اتکینسون برای خودروهای جدید یکی از اتفاقاتی بود که شب گذشته منتشر شد و بازتاب‌های فراوانی را با خودش به همراه داشت.

انتقاد بازیگر مستر بین از ماشین های برقی

صحبت های روان اتکینسون درباره ماشین های الکتریکی

در حالی که خرید و دوست داشتن خودروهای برقی برای مردم بسیار خوب است، اما زمانی که فردی با پلتفرم چیزی کمتر از مثبت در مورد آنها می‌گوید، یک پدیده عجیب وجود دارد. این بار روآن اتکینسون (بازیگر معروف مستر بین) کمدین بریتانیایی حرف‌هایی علیه این اختراع زد.

اتکینسون در مقاله‌ای که برای گاردین نوشت، گفت که احساس می‌کند توسط خودروهای الکتریکی کمی فریب خورده است. اکنون این نوع گناهی است که ارزش لغو دارد، اما این مرد با تشویق مردم به رانندگی با خودروهای موتور احتراق داخلی قدیمی خود به عنوان وسیله‌ای برای حفاظت، واقعاً کفر گفت.

انتقاد بازیگر مستر بین از ماشین های برقی
صحبت های روان اتکینسون درباره ماشین های الکتریکی

انتقاد بازیگر Mr Bean از خودروهای برقی

انتقاد بازیگر مستر بین از ماشین های برقی
انتقاد روان اتکینسون برای خودروهای جدید

اتکینسون در توضیح خود، آنچه را که بسیاری دیگر گفته‌اند منعکس کرد و ادامه داد:

خودروهای برقی روزی می‌توانند عالی باشند و همه چیزهایی که طرفداران ادعا می‌کنند اکنون هستند، اما مشکل این است که طراحی باتری‌ها به زمان بیشتری برای پیشرفت به آن نقطه نیاز دارند.

وآن سباستین اتکینسون یا همان Rowan Sebastian Atkinson متولد ۶ ژانویه ۱۹۵۵، بازیگر، کمدین و فیلم‌نامه‌نویس اهل بریتانیا است که بیشتر به دلیل ایفای نقش در فیلم‌های مستر بین و جانی انگلیش شهرت دارد. اتکینسون نخستین بار در برنامه کمدی اخبار ساعت نه (۱۹۸۲–۱۹۷۲) بی‌بی‌سی شرکت کرد و به واسطه مشارکت در فیلم توپ مخفی پلیس (۱۹۷۹) موفق به دریافت جایزه بفتا (۱۹۸۱) برای بهترین اجرای سرگرمی شد.

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *