ببینید: فن آرت کراس اور 7 سوپرمن در کنار یکدیگر!

به تازگی فن آرت کراس اور 7 سوپرمن در کنار یکدیگر توجه زیادی جلب کرده است. در ادامه می‌توانید عکس کراس اور 7 سوپرمن در کنار یکدیگر را ببینید.

یک قطعه هنری خیره‌کننده جدید از طرفداران، هفت بازیگر لایو اکشن سوپرمن را برای یک کراس اوور حماسی DC گرد هم آورده است که چندین نسل از مرد فولادی را متحد می‌کند. سوپرمن یکی از معدود شخصیت های دی سی است که بارها و بارها برای لایو اکشن تصویرسازی شده است.

چه روی صفحه نمایش بزرگ باشد و چه در دنیای تلویزیون، چندین دهه تصویرهای قدرتمندی از آخرین پسر کریپتون وجود داشته است. در ادامه همراه ما بمانید تا تصویر کراس اور 7 سوپرمن در کنار یکدیگر را مشاهده کنید.

فن آرت کراس اور 7 سوپرمن در کنار یکدیگر

تا به امروز، تاریخ سوپرمن به دلیل لایو اکشن‌های خود توسط طرفداران جشن گرفته می‌شود زیرا طرفداران جدید فیلم‌های قدیمی برای اولین بار مشاهده می‌کنند و جذابیت این ابرقهرمان را کشف می‌کنند. هنرمند محبوب دیجیتال Art of Time Travel اخیراً تمام نسخه‌های لایو اکشن سوپرمن را در اثر هنری جدیدی با عنوان “لیگ سوپرمن” منتشر کرد.

فن آرت کراس اور 7 سوپرمن در کنار یکدیگر
عکس کراس اور 7 سوپرمن در کنار یکدیگر

پوستر از چپ به راست، جورج ریوز، براندون روث، هنری کاویل، کریستوفر ریو، تایلر هوچلین، تام ولینگ و دین کین را نشان می‌دهد. برخی از این نسخه‌های سوپرمن حتی صفحه نمایش را به اشتراک گذاشته‌اند و هوچلین در جریان کراس اوور Arrowverse Crisis on Infinite Earths با ولینگ و روث هر دو درگیر شده است.

در حال حاضر، Superman & Lois یک تصویر زنده در حال انجام از مرد پولادین است، اما مشخص نیست که CW آن را برای فصل 4 تمدید کند یا خیر. در مورد فیلم‌ها، پس از کناره گیری رسمی هنری کاویل در نقش سوپرمن، هم اکنون فیلم جدیدی در دست ساخت است.

جیمز گان قرار است نویسندگی و کارگردانی Superman: Legacy را برای دنیای دی سی بنویسد. انتخاب بازیگران در حال انجام است زیرا آن‌ها به دنبال حضور سوپرمن لایو اکشن بعدی و همچنین لوئیس لین، لکس لوتر و دیگر شخصیت‌های مرتبط با سوپرمن هستند.

عکس کراس اور 7 سوپرمن در کنار یکدیگر

در ادامه می‌توانید تصویر کراس اور 7 سوپرمن در کنار یکدیگر را ببینید:

فن آرت کراس اور 7 سوپرمن در کنار یکدیگر
تصویر کراس اور 7 سوپرمن در کنار یکدیگر

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *