ببینید: فن آرت جدید دیدنی از پوستر فیلم Avengers 6

به تازگی فن آرت جدید دیدنی از پوستر فیلم Avengers 6 توجه زیادی جلب کرده است. در ادامه می‌توانید عکس فن آرت پوستر فیلم Avengers 6 را ببینید.

پوستر حماسی Avengers: Secret Wars بازگشت قهرمانان متعدد دنیای سینمایی مارول را مشاهده می‌کند که آنها را با شخصیت های فعلی MCU و برخی از قهرمانان چندجهانی متحد می‌کند. آخرین فیلم برای قدرتمندترین قهرمانان زمین، Avengers: Endgame در سال 2019 بود که پایانی عالی برای حماسه بی نهایت MCU بود.

هدف داستان Avengers: Secret Wars ایفای نقشی مشابه با MCU است و به حماسه Multiverse در حال انجام پایان می‌دهد. در ادامه می‌توانید تصویر فن آرت پوستر فیلم Avengers 6 را مشاهده کنید.

فن آرت جدید دیدنی از پوستر فیلم Avengers 6

در اینستاگرام، marvels.wolverine پوستر حماسی هواداران Avengers: Secret Wars را به اشتراک گذاشت. قهرمانانی که پس از Avengers: Endgame ظاهر نشده‌اند، مانند Captain America، Iron Man و Black Widow، برای کمک به قهرمانان فعلی MCU مانند Doctor Strange و Captain Marvel بازمی‌گردند. قهرمانان چند وجهی را نمی‌توان پشت سر گذاشت، بازیگرانی از فرنچایز مردان ایکس فاکس نیز در کنار نسخه‌های مرد عنکبوتی توبی مگوایر و اندرو گارفیلد برای جاه‌طلبانه‌ترین متقاطع فیلم تا به حال حضور داشتند.

فن آرت جدید دیدنی از پوستر فیلم Avengers 6
عکس فن آرت پوستر فیلم Avengers 6

ببینید: فن آرت کراس اور 7 سوپرمن در کنار یکدیگر!

یک تئوری MCU نشان می‌دهد که مرد عنکبوتی، انتقام‌جویان را در جنگ‌های مخفی رهبری خواهد کرد، و تام هالند بیش از آن‌که خودش را در این نقش ثابت کند تا این اتفاق بیفتد. حتی اگر او رهبر جدید انتقام‌جویان نباشد، مرد عنکبوتی همچنان نقش مهمی را ایفا خواهد کرد، زیرا احتمالاً گارفیلد و مرد عنکبوتی چند وجهی مگوایر به او خواهند پیوست و پویایی این سه نفر در کنار هم یکی از جنبه‌های مورد علاقه طرفداران است که مارول خواهد داشت.

عکس فن آرت پوستر فیلم Avengers 6

در ادامه می‌توانید تصویر فن آرت پوستر فیلم Avengers 6 را مشاهده کنید:

فن آرت جدید دیدنی از پوستر فیلم Avengers 6
تصویر فن آرت پوستر فیلم Avengers 6

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *