نسخه ویژه Hot Toys فیلم فلش ؛ بری آلن به‌زودی وارد سینماها می‌شود

طرفداران فلش می توانند چهره Hot Toys خود را با الهام ازبرداشت ازرا میلر از بری آلن دریافت کنند. با جزییات خبر نسخه ویژه Hot Toys فیلم فلش همراه بمانید.

فلش مدت زیادی است که برای طرفداران دنیای دی سی عرضه شده است، و آنها مشتاقانه منتظر بودند تا ببینند: بری آلن با گذشته خود روبرو می‌شود؟، وقتی زمان را به هم می‌ریزد چه اتفاقی می‌افتد؟ و مهمتر از همه بازگشت کیتون (بتمن) مورد بحث مخاطبین بوده است، چراکه همه هیجان زده هستند که ببینند او چه چیزی را برای DCU مدرن به ارمغان می‌آورد!

نسخه ویژه Hot Toys فیلم فلش

بری آلن به‌زودی وارد سینماها می‌شود

همچنین Hot Toys یک فیگور الهام گرفته از کیتون ایجاد کرده است، بنابراین چرا هر دو این فیگورهای Flash را برای بازسازی فیلم دریافت نکنید؟

نسخه ویژه Hot Toys فیلم فلش
نسخه ویژه Hot Toys فیلم فلش

چه پکیجی با نسخه ویژه The Flash Figure همراه است ؟

نسخه ویژه The Flash فیگور همراه با انگشتر فلش در اندازه واقعی است میتوانید آن را بپوشید.

طرفداران می‌توانند یک شکل دقیق صفحه نمایش را دریافت کنند که دارای مجسمه سر جدید بری آلن و سر پوشیده شده فلش که با چهره‌های در پایین قرارگرفته قابل تعویض است، هر دو سر با چشم‌های چرخان، جداگانه ارائه می‌شوند. سیستمی که امکان تنظیم زاویه را فراهم می کند. جزئیات بیشتر ارائه شده توسط Sideshow نشان می‌دهد:

نقد و بررسی فیلم The Flash 2023 ؛ خانواده‌محورترین فیلم ابرقهرمانی دی سی

لباس او قرمز کلاسیک، همراه با ذره‌های نقره‌ای به زیبایی طراحی شده است. نماد امضای فلش با عملکرد روشنایی LED، و به‌ویژه با الگوهای درخشان زرد طلایی روی لباس به کار رفته است تا بر توانایی‌های او در عمل تأکید کند.

همچنین شامل یک کلاه ایمنی قابل تعویض با عینک‌های شفاف نارنجی رنگ و لوازم جانبی قابل تنظیم، برچسب‌های رعد و برق برای تکمیل ظاهر او برخوردار است.

همیشه با فیگورهای Hot Toys، یک فیگور زیبا قابل رویداد است و به درستی یک انتخاب عالی برای هر طرفدار The Flash است . هر دو رقم برای پیش‌سفارش با قیمت 290 دلار در تاریخ پیش‌بینی‌شده بین جولای 2024 و دسامبر 2024 در دسترس هستند.

اکران فیلم فلش

Flash در تاریخ 16 ژوئن وارد سینماها می شود.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *