بهترین کمیک های فلش ؛ پر سرعت‌ترین شخصیت دی‌سی

در سال‌های اخیر، شخصیت فلش، داستان‌های زیادی در کمیک‌های مختلف را ارائه کرده. با ما همراه باشید تا به معرفی بهترین کمیک های فلش بپردازیم.

بری آلن یا همان فلش، یک شخصیتی خیالی، از مجموعه کمیک‌های کمپانی دی‌سی کامیکس است، که در ژانویه‌ی سال 1940، توسط گاردنر فاکس (بهترین نویسنده های کمیک) به جهان معرفی شد.

بری آلن، ابتدا یک دانشمند جوان بود که در 11 سالگی مادرش را توسط موجودی عجیب از دست داده است. او در شبی طوفانی، و هنگامی که در آزمایشگاه خودش مشغول کار کردن بر روی پرونده‌ای خطرناک است، مورد تشعشعات رعد و برق قرار گرفته، و از هوش می‌رود. هنگامی که او به هوش می‌آید متوجه قدرت و دقت بالایش می‌شود و از همان جا است که بری آلن، تبدیل به فلش می‌شود.

فلش در داستان‌های کلاسیک خودش، نقش بسیار مهمی در کراس اور‌ها و داستان‌های فرعی دارد. همچنین داستان‌های جذابی در رابطه با جهان‌های موازی (معرفی و تحلیل بهترین داستان ها درباره جهان های موازی)، در کمیک‌های فلش نوشته شده است. شخصیت فلش، یکی از ارکان اصلی و  عضو مهم گروه لیگ عدالت (ترتیب دیدن فیلم های دی سی) نیز می‌باشد. همچنین او شخصیتی شوخ‌طبع و طنز‌گونه‌ای را در گروه دارد.

بهترین کمیک های فلش

پر سرعت‌ترین شخصیت دی‌سی

شما می‌توانید فهرست بهترین کمیک های فلش را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین کمیک های فلش
بهترین کمیک های فلش

در طول سالیان اخیر، این کارکتر دوست‌داشتنی داستان‌های متعدد و زیبایی در بازار کمیک منتشر کرده. با ما همراه باشید تا به معرفی بهترین کمیک های فلش بپردازیم.

The Flash Of Two Worlds

بهترین کمیک های فلش
بهترین کمیک بوک های فلش
  • سال انتشار : 1961
  • امتیاز : 4.0

این کمیک، یکی از اولین خطوط داستانی زندگی فلش، و یکی از با جزئیات‌ترین روایات زندگی این شخصیت را به تصویر می‌کشد. به گفته‌ی برخی از منتقدان دنیای کمیک، این داستان، یکی از حیاتی‌ترین عناصری است که در دنیای دی‌سی (بهترین فیلم های دی سی 2022 (DC))، باید معرفی شود.

این کمیک درباره‌ی بری آلن است که متوجه می‌شود اولین فلش، یعنی جی گاریک، قهرمان نیست، و جزو یکی از ابر‌شرور‌های (بهترین شرور های دی سی) دنیای موازی می‌باشد. بری در این کمیک سعی می‌کند با او مقابله کند و او را از بین ببرد.

The Trial Of The Flash

بهترین کمیک های فلش
بهترین کتاب های کمیک فلش
  • سال انتشار : 2011
  • امتیاز : 3.8

یکی از احساسی‌ترین، و بهترین کمیک های Flash که شامل خط داستانی طولانی، و یک محاکمه‌ی دو ساله است، که بری آلن آن را مرتکب شده. بری پس از دست دادن همسرش آیریس وست، دست به انتقام، در برابر نیرو‌های شیطانی (بهترین انیمه های شیطانی) ‌می‌زند.

این محاکمه، برای فلش تبعات زیادی را به همراه داشت، و باعث شد تا او به یک انسان غمگین (بهترین فیلم های غمگین 2022 و 2021)، با گذشته‌ای تاریک تبدیل شود.

A Flash Of The Lightning

بهترین کمیک های فلش
بهترین کمیک فلش
  • سال انتشار : 1985
  • امتیاز : 3.6

از مهم‌ترین کامیک بوک‌های فلش که در کراس اور داستان‌های حماسی (بهترین فیلم های حماسی 2022) “بحران در زمین‌های بی‌نهایت” حضور داشته است، و یکی از بهترین کمیک بوک های Flash را تشکیل می‌دهد.

در این کمیک، بری آلن متوجه می‌شود که آنتی مانیتور شیطانی، یک گوی برای نابود‌سازی جهان ساخته است، و بری سعی می‌کند با این نیروی شیطانی مقابله کند. در مبارزه‌ای هیجانی، فلش انرژی خالصی از خودش تولید کرده، و از همان انرژی، جهت نابود کردن سلاح آنتی مانیتور استفاده می‌کند.

The Flash: Rebirth

بهترین کمیک های فلش
بهترین کمیک Flash
  • سال انتشار : 2009
  • امتیاز : 3.9

اولین سری از مجموعه‌ی فوق‌العاده‌ی “دوباره متولد شده” از فلش، که طیف سرعتی بسیار بالایی دارد. در این مجموعه، شاهد فلش 2 هستیم که در نبود بری آلن سعی می‌کند با دارکساید مبارزه کند. بری آلن در بازگشتی حماسی، و جذاب، به کمک فلش 2 می‌آید تا با نیرو‌های شیطانی این شرور مقابله کند.

در طول روایت این داستان، اتفاقات دراماتیک (بهترین فیلم های درام 2022 و 2021) و لحظات غم‌انگیزی برای بری پیش می‌آید، اما او تمرکزش را جمع می‌کند تا با دشمنان مبارزه کند.

The Return Of Barry Allen

بهترین کمیک های فلش
بهترین کمیک های فلش
  • سال انتشار : 1996
  • امتیاز : 4.2

یکی از منحصر‌به‌فرد‌ترین داستان‌های حرفه‌ای تاریخ دی‌سی، در سال 1996، در بازار عرضه شد، و توانست عنوان بهترین کمیک فلش را از آن خود کند. این داستان، سال‌ها پس از مرگ بری آلن اتفاق می‌افتد، و روایت زمانی را نشان می‌دهد که جی کاریگ و والی وست، به پُر‌سرعت‌ترین فلش‌های سنترال سیتی تبدیل شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

Terminal Velocity

بهترین کمیک های فلش
بهترین کمیک بوک های Flash
  • سال انتشار : 1995
  • امتیاز : 4.0

این کمیک، داستان نمادینی از والی وست است، که او را به عنوان فلش معرفی می‌کند. کمیکی که می‌توان به عنوان بهترین کمیک بوک های فلش و همچنین به یاد‌ماندنی‌ترین داستانی از آینده شناخت. هنگامی که یک فرقه، و سازمان جنایتکار به رهبری یک شرور دیوانه، به شهر کیستون حمله می‌کنند، فلش به دنبال مقابله با این دیوانه می‌پردازد.

Born To Run

بهترین کمیک های فلش
بهترین کمیک های Flash
  • سال انتشار : 1992
  • امتیاز : 4.7

داستان این کمیک پس از مرگ بری آلن رخ می‌دهد، و ما در این داستان شاهد نگاه والی از دیدگاه یک ابر‌قهرمان را خواهیم دید. او از لحظه‌ای که قدرتش (قوی ترین شخصیت های کمیک) را به دست می‌آورد، تا زمانی که کمیک را به پایان برسانیم، سفری هیجان‌انگیز از میراث فلش را در اختیار خواننده قرار می‌دهد.

Lightning Strikes Twice

بهترین کمیک های فلش
بهترین کمیک های فلش
  • سال انتشار : 2017
  • امتیاز : 4.7

این کمیک از دسته کمیک‌هایی است که فلش را به دنیایی جدید انتقال می‌دهد، و روایتی در جهان‌های موازی (بهترین سریال ها با موضوع جهان های موازی) را رقم می‌زند. یکی از بهترین کتاب های کمیک فلش در دوره‌ای رقم می‌خورد که هم والی وست و هم بری آلن حضور دارند. این داستان، از بری آلن و والی وست، یکی از بهترین روایاتی می‌باشد که می‌توان به نحوه‌ی قدرتمند شدن والی ربط داد.

The Button

بهترین کمیک های فلش
بهترین کمیک های فلش
  • سال انتشار : 2017
  • امتیاز : 4.7

در این کمیک فلش، ما شاهد یکی از بهترین تقابل‌های ابر‌قهرمانی بین بتمن (بهترین کمیک های بتمن ؛ ترتیب خواندن، دانلود و هر آنچه که باید بدانید) و فلش هستیم که باعث می‌شود این روایت، را بهترین کمیک Flash بدانیم.

بتمن و فلش، در ابتدای داستان به عنوان دو کارآگاه، برای حل معمایی، با همدیگر متحد می‌شوند. اما در اواسط داستان، بتمن متوجه این می‌شود که ریورس فلش، از دنیای دیگری او را تعقیب می‌کند. این کمیک داستان جدال بتمن و ریورس فلش است.

Flashpoint

بهترین کمیک های فلش
بهترین کمیک های فلش
  • سال انتشار : 2011
  • امتیاز : 4.8

بدون شک بهترین کمیکی که در رابطه با فلش توسط کمپانی دی‌سی (بهترین سریال های دی سی 2022 (DC)) ساخته شده است، کمیک فلش‌پوینت است. خط داستانی این کمیک نیز، مانند The Trial Of The Flash، بسیار غمگین و دردناک است. داستان از جایی آغاز می‌شود که فلش به گذشته برمی‌گردد تا به دنبال قاتل مادرش بگردد و او را نجات دهد، اما خبر ندارد که با این کار خط زمانی حال و آینده را به هم می‌ریزد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین کمیک های فلش سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

پرسش های متداول

اولین حضور فلش در کامیک بوک، در چه سالی بود؟

اولین حضور فلش در سال‌های 1940 بوده است.

سریال فلش در چه سالی منتشر شد؟

سریال فلش در سال 2014 توسط شبکه‌ی CW منتشر شد، و همچنان هم ادامه دارد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *