نکات اصلی که باید قبل از تماشای فیلم فلش بدانید از نگاه سایت فیگار

برای دیدن فلش باید یکسری از نکات در مورد آن را از قبل بدانید. حال می‌‌ خواهیم نکات اصلی که باید قبل از تماشای فیلم فلش بدانید را بررسی کنیم.

فلش محصول 2023 قرار است  که جزء مهم‌ترین فیلم دی‌ سی در سال‌های اخیر باشد، به این معنی که بسیاری از نکات اصلی که باید قبل از تماشای فیلم فلش بدانید را باید بررسی کنید. فلش هم برای گذشته و هم برای آینده DC در فیلم حیاتی خواهد بود. از زمانی که برای اولین بار در Batman v Superman: Dawn of Justice به صورت کوتاه ظاهر شد، فلش به عنوان یکی از قهرمانان اصلی DCEU شناخته شد. این تنها در نسخه های دوگانه Justice League که به ترتیب در سال‌های 2017 و 2021 منتشر شدند ادامه یافت.

همه‌ی مقاله‌های دی سی را یکجا از طریق لینک زیر در اختیار داشته باشید:

مقاله های دی سی

نکات اصلی که باید قبل از تماشای فیلم فلش بدانید

  • نکات برتری که باید قبل از دیدن فیلم The Flash بدانید

در ادامه قرار است نکات اصلی که باید قبل از تماشای فیلم فلش بدانید را به شما معرفی کنیم:

مقالات مکمل:

نکات اصلی که باید قبل از تماشای فیلم فلش بدانید
نکات اصلی که باید قبل از تماشای فیلم فلش بدانید

هنگامی که جیمز گان به عنوان رئیس مشترک استودیو دی سی در اکتبر 2022 استخدام شد، بسیاری از آن‌ها تعجب کردند که چگونه جهان در آینده تغییر خواهد کرد. در ژانویه 2023، جیمز گان فاش کرد که فلش به نوعی به عنوان یک ناجی عمل می‌کند و راه را برای ورود به DCU جدید از طریق سفر بری هموار می‌کند. در نتیجه، شما نکات اصلی که باید قبل از تماشای فیلم فلش بدانید و در ذهن داشته باشید.

بری آلن قدرت خود را از یک تصادف در آزمایشگاه STAR بدست می آورد

نکات اصلی که باید قبل از تماشای فیلم فلش بدانید
نکات برتری که باید قبل از دیدن فیلم The Flash بدانید

یکی از نکات برتری که باید قبل از دیدن فیلم The Flash بدانید، مربوط به ریشه‌های بری به عنوان یک ابرقهرمان است. در حالی که این داستان اصلی برای طرفداران شخصیت DC Comics شناخته شده است، کسانی که فقط با DCEU آشنا هستند ممکن است در مورد نحوه دریافت قدرت بری گیج شوند. داستان منشا زمانی است که بری به عنوان یک دانشمند پزشکی قانونی برای اداره پلیس مرکزی شهر کار می‌کرد.

زمانی که بری آلن تا دیر وقت روی یک کیس کار می‌کند، بری مورد اصابت صاعقه‌ای قرار می‌گیرد که با مواد شیمیایی علمی در آزمایشگاه مخلوط می‌شود. پس از بیهوش شدن، بری با قدرت‌های جدید خود بیدار می شود. در نهایت، او تبدیل به فلش می‌شود و در حین کار در آزمایشگاه STAR به مبارزه با جرم و جنایت در شهر مرکزی کمک می‌کند.

بروس وین فلش را از طریق فیلم امنیتی فاش شده کشف می کند

نکات اصلی که باید قبل از تماشای فیلم فلش بدانید
ضروری ترین نکاتی که باید قبل از تماشای فیلم فلش بدانید

نکته مهم دیگری که باید به خاطر داشته باشید مربوط به فلش DCEU مربوط به مشارکت او در لیگ عدالت است. در Batman v Superman: Dawn of Justice در سال 2016، بروس وین اطلاعات رمزگذاری شده‌ای را از LexCorp به دست می‌آورد. پس از نفوذ به درایو، او فایل‌هایی را در مورد فرا انسان‌ها در سراسر جهان پیدا می‌کند که شامل Wonder Woman ،Aquaman ،Cyborg و Flash می‌شوند. این اولین اشاره فلش در DCEU بود، با فیلم‌های دوربین امنیتی که نشان می‌دهد بری از قدرت خود برای جلوگیری از سرقت یک مجرم از فروشگاه در شهر مرکزی استفاده می‌کند.

بهترین کمیک های سایبورگ

مادر بری آلن به قتل رسید

نکات اصلی که باید قبل از تماشای فیلم فلش بدانید
بررسی نکات ضروری برای دیدن فیلم فلش

مسلماً ضروری ترین نکاتی که باید قبل از تماشای فیلم فلش بدانید این است که مادرش به قتل رسیده است. لیگ عدالت زک اسنایدر برای اولین بار از مادر بری در DCEU نام می‌برد. داستان اصلی فلش، چه در فیلم، چه در تلویزیون و چه در کمیک، شامل مرگ مادر بری به عنوان بخشی تعیین کننده از داستان اصلی فلش است. از تاثیرات بری به عنوان یک ابرقهرمان تا زندگی روزمره او قبل از تبدیل شدن به فلش، مرگ نورا آلن همیشه بخشی حیاتی از شخصیت او خواهد بود.

بدون افشای هیچ جزئیاتی از کمیک‌ها یا دیگر تکرارهای شخصیت، The Flash از جمله قتل مادر بری طبیعتاً برای طرح کلی فیلم حیاتی خواهد بود. تریلرها به وضوح نشان داده‌اند که سفر بری در فیلم، تلاش او برای نجات مادرش با بازگشت به گذشته متمرکز است. عمدتاً به دلیل ماهیت نامشخص نحوه کشته شدن او مرگ مادر بری در هر تکرار فلش بر او تأثیر گذاشته است.

پدر بری آلن به خاطر قتل نورا آلن در زندان است

نکات اصلی که باید قبل از تماشای فیلم فلش بدانید
مهم ترین نکات برای دیدن فیلم فلش که باید بدانید

حبس پدر بری گره‌ای به مرگ نورا آلن است. همانطور که گفته شد، مرگ مادر بری هم برای بری و هم برای پدرش هنری غیرقابل توضیح بود. تریلرهای فیلم The Flash صحنه‌ای را نشان می‌دهد که در آن بری وارد خانه‌اش می‌شود تا مادرش را در آغوش پدرش مرده ببیند. در نتیجه، هنری آلن برای قتل نورا دستگیر شد؛ زیرا شواهد کافی برای رسیدن به نتیجه دیگری وجود نداشت.

بری اصرار دارد که تعقیب شغل عدالت جنایی باعث می‌شود پدرش به اشتباه به خاطر مرگ نورا زندانی شود. بخشی از The Flash احتمالا این رابطه بین بری و هنری را بیشتر خواهد کرد. اگر مرگ نورا در سنین جوانی برای تأثیر معناداری بر زندگی بری کافی نبود، زندانی شدن پدرش به خاطر جنایتی که هم او و هم بری می‌دانستند که مرتکب نشده است، احتمالاً تنها ضربه روحی بری را بیشتر کرده است.

فلش از سفر در زمان برای هشدار دادن به بروس استفاده می کند

نکات اصلی که باید قبل از تماشای فیلم فلش بدانید
نکات اصلی که باید قبل از تماشای فیلم فلش بدانید

اگرچه به احتمال زیاد به طرح فیلم فلش ارتباطی ندارد، یک صحنه از Batman v Superman: Dawn of Justice برای بررسی نکات ضروری برای دیدن فیلم فلش مهم خواهد بود. صحنه مورد بحث همان سکانس رویایی است که در آن بروس وین توسط بری از طریق یک کرم چاله ملاقات می‌کند و به بروس می‌گوید که لوئیس لین کلید است و قبل از بیدار شدن بروس باید «the others» را پیدا کند.

این صحنه می‌توانست برای نقشه کلی زک اسنایدر برای DCEU بسیار مهم باشد، با محوریت آینده کابوس‌واری که در آن سوپرمن تبدیل به شرارت می‌شود و لوئیس کلید توقف او خواهد بود. در حالی که DCU بدون شک در حال دور شدن از این قوس داستانی است، صحنه برای تنظیم استفاده The Flash از سفر در زمان حیاتی است.

سوپرمن کیست ؟ معرفی سوپرمن شخصیت محبوب دی سی

فلش برای لیگ عدالت توسط بروس وین استخدام شده است

نکات اصلی که باید قبل از تماشای فیلم فلش بدانید
نکات برتری که باید قبل از دیدن فیلم The Flash بدانید

چیزی که احتمالاً تا حدودی با داستان اصلی The Flash ارتباطی ندارد، مشارکت این شخصیت در Justice League است. با توجه به بازگشت بن افلک به عنوان بتمن در فلش، زمینه شناخت چگونگی ملاقات این دو برای شخصیت‌های فیلم ضروری خواهد بود. پس از مشاهده فیلم امنیتی از قدرت فلش، بروس از او در شهر مرکزی دیدن کرد تا او را برای لیگ عدالت استخدام کند. بری مشتاق پیوستن بود و به دیگر اعضای تیم در توقف تهاجم استپن ولف به زمین کمک کرد.

بهترین کمیک های لیگ عدالت

فلش به احیای سوپرمن کمک کرد، سپس با او مبارزه کرد

نکات اصلی که باید قبل از تماشای فیلم فلش بدانید
ضروری ترین نکاتی که باید قبل از تماشای فیلم فلش بدانید

حضور بری در تیم، هم در لیگ عدالت 2017 و در لیگ عدالت زک اسنایدر، با هر دو فیلم شامل صحنه‌ای بود که جزء مهم ترین نکات برای دیدن فیلم فلش که باید بدانید: احیای سوپرمن. فلش با استفاده از سرعت فوق العاده خود، Mother Box را با انرژی کافی شارژ کرد تا کلارک کنت را احیا کند. در سردرگمی متعاقب آن، فلش همچنین سعی کرد سوپرمن را در کنار سایر اعضای لیگ عدالت تحت سلطه خود درآورد. اگرچه بعید است که این برای فلش مهم باشد ، این صحنه‌ای بود که پتانسیل سرعت فوق‌العاده بری و شجاعت او در مبارزه با سوپرمن را به نمایش گذاشت.

بهترین کمیک های سوپرمن

فلش با سفر در زمان به شکست Steppenwolf کمک می کند

نکات اصلی که باید قبل از تماشای فیلم فلش بدانید
بررسی نکات ضروری برای دیدن فیلم فلش

لیگ عدالت زک اسنایدر تصویر حیاتی دیگری از قدرت‌های بری را به نمایش گذاشت. بری پس از شکست در تقسیم جعبه‌های مادر که منجر به مرگ همه روی زمین شد، از جمله لیگ عدالت و از سرعت فوق العاده خود برای سفر به گذشته استفاده کرد. این امر باعث نجات تک تک افراد روی زمین و همچنین رفقای ابرقهرمانی او شد و به تیم اجازه داد تا جعبه‌های مادر را از هم جدا کرده و یک بار برای همیشه Steppenwolf را شکست دهد. یکی از عناصر حیاتی شخصیت فلش در لیگ عدالت زک اسنایدر، این صحنه نشان می‌دهد که سفر در زمان او چقدر می‌تواند در ارتباط با نتایج متغیر رویدادهای قبلی باشد.

فلش خود را در جهان دیگر ملاقات می کند و نام ابرقهرمانی خود را می گیرد

نکات اصلی که باید قبل از تماشای فیلم فلش بدانید
مهم ترین نکات برای دیدن فیلم فلش که باید بدانید

با توجه به اینکه The Flash به سفر در زمان، جدول زمانی متناوب و نسخه‌های مختلف گذشته DCEU می‌پردازد، این مورد را می‌توان ضروری ترین نکاتی که باید قبل از تماشای فیلم فلش بدانید. تکرار اصلی فلش در دهه گذشته، نسخه گرانت گاستین از این شخصیت در فلش CW بوده است. این برنامه، همراه با دیگر برنامه‌های تلویزیونی CW، بخشی از همان جنبه از چندجهانی DC، داستانی را در مورد یک رویداد متقاطع با عنوان “Crisis on Infinity Earths” روایت می‌کند.  در طول کراس اوور، نسخه CW از Flash وارد Speed ​​Force، میدان انرژی کیهانی DC Universe می‌شود. در حین سفر با Speed ​​Force ،CW Flash با نسخه ازرا میلر از شخصیت DCEU روبرو می‌شود. تکرار گاستین خود را به عنوان فلش معرفی خواهد کرد که نسخه میلر را گیج می‌کند و در عین حال جذابیت می‌دهد.

بروس وین بری را آموزش داده و لباس فوق العاده بهتری به او می دهد

نکات اصلی که باید قبل از تماشای فیلم فلش بدانید
نکات اصلی که باید قبل از تماشای فیلم فلش بدانید

در حالی که در فیلمی در DCEU ظاهر نمی‌شود، یک کمیک با عنوان «The Flash: The Fastest Man Alive» شامل نکات مهم داستانی است که باید برای فیلم آینده به خاطر بسپارید. همانطور که در تریلر فلش مشخص است، بروس وین بن افلک پس از معرفی بری به لیگ عدالت، همچنان به مربیگری بری ادامه خواهد داد. این موضوع در کمیک فوق‌الذکر بررسی شد که در آن بروس بری را به عنوان یک ابرقهرمان آموزش می‌دهد. به طور مشابه، بروس به بری لباس فلش بهتری می‌دهد و تفاوت بین لباس مورد استفاده در فلش و حضورهای قبلی او را توضیح می‌دهد.

لباسی که بروس به بری می‌دهد، می‌تواند در داخل حلقه جا شود، که در بازاریابی The Flash نیز دیده می‌شود. این حلقه فلش را قادر می‌سازد تا بتواند در یک لحظه لباس را تغییر دهد و اولین بار در مجموعه کمیک معرفی شد. اگرچه برای عناصر سفر در زمان فلش حیاتی نیست؛ اما لباس جدید و آموزش بروس از بری برای شروع فیلم مهم است که در مورد زمینه اضافه شده به شخصیت‌های اصلی آن به خاطر بسپارید.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار نکات اصلی که باید قبل از تماشای فیلم فلش بدانید سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *