واکنش جنیفرلوپز به صدر نشینی فیلم mother ؛ چهارمین هفته صدرنشینی مادر در نتفلیکس

واکنش جنیفرلوپز به صدر نشینی فیلم mother توجه رسانه‌هارا به خود جلب کرد. جنیفر لوچز برای صدرنشینی چهار هفته فیلم مادر در نتفلیکس جشن گرفت.

مادر پیش‌تر رکورد پربیننده‌ترین افتتاحیه نتفلیکس در سال ۲۰۲۳ را با ۸۳.۷۱ میلیون ساعت تماشا شکسته بود. این فیلم به کارگردانی «نیکی کارو» ۱۲ مه از نتفلیکس پخش شد اما نقدهای دوگانه‌ای دریافت کرد اما با گذشت چهار هفته از فیلم mother برای چهارمین هفته پیاپی در رتبه اول پربیننده‌ترین عناوین سینمایی جهان در نتفلیکس قرار گرفت .

واکنش جنیفر لوپز به صدر نشینی فیلم mother

چهارمین هفته صدرنشینی مادر در نتفلیکس

صدرنشینی فیلم mother باعث شد جنیفر لوپز در اینستاگرام خودش از هواداران برای حمایت و دیدن این فیلم تشکر کند همچنین پس از پایان صحبت‌هایش به دیگر دوستانش می‌پیوند تا موفقیت فیلم را با نوشیدنی جشن بگیرد.

واکنش جنیفرلوپز به صدر نشینی فیلم mother
واکنش جنیفرلوپز به صدر نشینی فیلم mother

 جشن جنیفرلوپز برای صدرنشینی مادر در نتفلیکس

این بازیگر و خواننده ۵۳ ساله در ویدیویی به هوادارنش گفت:

فقط می‌خواستم بیایم و بگویم به خاطر دیدن فیلم و حمایت‌های شما سپاسگزارم. و امیدوارم که فیلم را دوست داشته و از آن لذت برده باشید

او سپس به دوستانش ملحق می‌شود تا موفقیت فیلم را با نوشیدنی جشن بگیرد.

جامع‌ترین فهرست فیلم های 2023 بهمراه تریلر + [IMDB بالای 6]

واکنش جنیفر لوپز به صدر نشینی فیلم مادر

همچنین جنیفرلوپز در اینستاگرامش نوشت:

متشکرم! از همه کسانی که «مادر» را دیدند و کمک کردند به فهرست ۱۰ فیلم برتر تاریخ نتفلیکس راه پیدا کند و برای چهارمین هفته پیاپی در رتبه اول پربیننده‌ترین عناوین سینمایی جهان [در نتفلیکس] قرار بگیرد! خیلی ممنونم که فیلم را نگاه کردید.

لوپز در مادر نقش یک آدمکش حرفه‌ای را بازی می‌کند که از مخفی‌گاه بیرون می‌آید تا از دخترش محافظت کند، و در همین حین از چنگ مردانی خطرناک نیز بگریزد. اقتباس سینمایی از رمان صفر (The Cipher) ایزابلا مادونادو و علمی-تخیلی اطلس (Atlas) به کارگردانی برد پیتون با بازی سیمو لیو دیگر فیلم‌های لوپز برای نتفلیکس خواهند بود.

«میشا گرین» خالق سریال «لاوکرفت کانتری» (Lovecraft Country) نویسنده فیلمنامه اریجینال این فیلم اکشن و «آندریا برلوف» نویسنده آخرین نسخه آن است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *