ازدواج نایومی واتس و بیلی کروداپ ؛ واکنش ساده واتس به ازدواجش [+عکس]

ازدواج نایومی واتس و بیلی کروداپ در نیویورک سیتی . بعد گذشت 5سال از آشنایی، شنبه این هفته مراسم ازدواج واتس و کروداپ برگزار شد.

واتس و کروداپ در سال ۲۰۱۷ وقتی کولی (Gypsy) نتفلیکس را می‌ساختند با یکدیگر وارد رابطه رمانتیک شدند. واتس با یک جمله ساده در شبکه‌های اتماعی ازدواجش را تایید کرده است.

ازدواج نایومی واتس و بیلی کروداپ

واکنش ساده واتس به ازدواجش

جاستین تارو، گوئنیت پالترو، میراندا کر و الیویا وایلد از جمله سلبریتی‌هایی بودند که ازدواج واتس و کروداپ را در شبکه‌های اجتماعی تبریک گفتند.

ازدواج نایومی واتس و بیلی کروداپ

بازیگر کینگ کنگ (King Kong) در ماه آوریل و در مصاحبه با برنامه امروز شبکه ان‌بی‌سی که از پاسخ به شایعه نامزدی‌اش با کروداپ طفره رفته بود اما در شبکه‌های اجتماعی تأیید کرده است که با بازیگر برنامه صبحگاهی (The Morning Show) ازدواج کرده است، با یک جمله ساده: ازدواج کردم!

همچنین واتس و کروداپ اولین بار در مراسم اهدای جوایز «اتحادیه بازیگران» (SAG) گذشته با یکدیگر روی فرش قرمز رفتند.

واتس پیش از کروداپ با لیو شرایبر به مدت ۱۱ سال رابطه داشت و در سال ۲۰۱۶ از او جدا شد. حاصل رابطه آن‌ها  دو فرزند به نام ساشا 15 و کای 14 ساله است.

کروداپ فرزند ۱۹ ساله‌ای به نام ویلیام از همسر سابقش ماری لوییز پارکر دارد. او وقتی این رابطه پایان داد و با کلر دینز قرار گذاشت که پارکر هفت ماهه باردار بود!

عکس های منتشر شده از ازدواج کروداپ و واتس

ازدواج نایومی واتس و بیلی کروداپ ازدواج نایومی واتس و بیلی کروداپ ازدواج نایومی واتس و بیلی کروداپ

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *