سریال جدید سازنده‌ مستر روبات کنسل شد [+جزئیات]

به علت هزینه بالا و اعتصاب نویسندگان توسط اپل سریال جدید سازنده‌ مستر روبات کنسل شد . سریال Metropolis قبل از اینکه به مرحله‌ی اصلی تولید برسد، لغو شد.

سم اسماعیل، خالق سریال Mr. Robot مدتی مشغول کار روی سریال متروپلیس بود. ولی این پروژه قبل از اینکه به مرحله‌ی اصلی تولید برسد، لغو شد. شبکه اپل تی‌وی پلاس تصمیم به توقف و همچنین لغو ساخت سریال Metropolis اثر جدید سم اسماعیل سازنده سریال Mr. Robot خبر داده است.

سریال جدید سازنده‌ مستر روبات کنسل شد

ساخت سریال Metropolis لغو شد

بالا رفتن هزینه‌ها و همچنین نامشخص بودن زمان پایان اعتصاب نویسندگان از جمله دلایل اصلی لغو ساخت سریال متروپلیس توسط اپل است.

سریال جدید سازنده‌ مستر روبات کنسل شد

سم اسماعیل سازنده سریال Mr. Robot در سال ۲۰۱۶، وظیفه ساخت یک اقتباس تلویزیونی براساس فیلم Metropolis را بر عهده گرفت و اسفند ۱۴۰۰ مشخص شد که این سریال برای پخش از شبکه اپل تی‌وی پلاس در دست ساخت است.

طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، ساخت سریال متروپلیس متوقف شده است . اپل تصمیم گرفته است تا با اعتصاب نویسندگان و با بالا رفتن هزینه‌های پیش تولید، جلوی ساخت سریال Metropolis را بگیرد.

ساخت سریال متروپلیس لغو شد

طبق منابع نزدیک سریال متروپلیس چندین هفته در وضعیت نامشخصی به‌سر می‌برده است. ناگفته نماند در زمان شروع اعتصاب نویسندگان، پیش‌نویس‌های فیلمنامه هنوز کامل نشده بودند. همچنین در آن زمان توسعه سریال و برخی از فرایندهای اصلی پیش تولید مانند بودجه‌بندی به تعویق افتاد.

مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال Metropolis قرار بود از تابستان امسال آغاز شود، اما متاسفانه UCP پس از بررسی وضعیت پیش آمده و تاثیر آن، تصمیم گرفت تا سریال را لغو کند تا با هزینه‌های بیشتری مثل ساخت و نگه‌داری صحنه‌های گران‌قیمت، استخدام نیروی کار و کار روی جلوه‌های ویژه مواجه نشود.

سم اسماعیل که از سال ۲۰۱۶ در حال کار روی سریال Metropolis است، در آن زمان اعلام کرده بود  در حال کار روی فیلمنامه قسمت آزمایشی یا پایلوت است. که سرانجام ساخت سریال Metropolis کنسل شد

فیلم Metropolis به کارگردانی فریتز لانگ در سال ۱۹۲۷ روی پرده‌های سینما رفت که داستان شهری در سال ۲۰۲۶ را روایت می‌کند که انسان‌ها به دو دسته اندیشنده و کارگر تقسیم شده‌اند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *