داستان سریال آیدل The Idol 2023 بهمراه حقایق پنهان و نقد و بررسی

سریال The Idol جدیدترین محصول شبکه آمریکایی HBO است که سریالی چون بازی تاج و تخت را در رزومه پخش دارد. در ادامه به شرح خلاصه داستان سریال آیدل پرداخته‌ایم.

در ادامه با مطرح کردن خلاصه داستان سریال the idol ، بخشی از محتوای سریال The Idol را شرح داده‌ایم، تا قبل از تصمیم به تماشای آن، میزان هیجان سریال را دریابید. اگر می‌پرسید که سریال آیدل درباره چیست ؟ در ادامه همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید:

حقایق پنهان قسمت اول سریال The Idol

نقد و بررسی قسمت اول سریال The Idol ؛ درامی پُر ستاره اما ضعیف

خلاصه داستان سریال آیدل (The Idol 2023)

خلاصه داستان سریال the idol
خلاصه داستان سریال the idol

سریال آیدل درباره چیست ؟

آیا این نمایش درباره رهایی یک ستاره پاپ است یا انقیاد او؟ با توجه به اینکه یک قسمت از این سریال تاکنون نمایش داده شده،‌ هنوز نمی‌توان به سوال مطرح شده پاسخ داد. با مطاله نقد قسمت یک سریال آیدل (کلیک نمایید) می‌توانید با بخشی از محتوای سریال The Idol آشنا شوید.

در پس‌زمینه صحنه اولیه سریال، می‌توانید آهنگ «جنایتکار» فیونا اپل در دهه 1990 را بشنوید. جوسلین (لیلی-رز دپ) قهرمان ستاره پاپ این سریال، در حال ژست گرفتن برای جلد آلبوم خود است. سینه‌هایش برهنه است و با فریبندگی به دوربین خیره شده است. یک هماهنگ‌کننده وارد می‌شود و به عکاس می‌گوید که عکاسی را متوقف کند.

داستانی در مورد ستاره‌ای که به تازگی نزدیک‌ترین فرد زندگی به خود را از دست داده و حالا همه از بدن او سعی بر سوءاستفاده دارند. مردانی که مشتاق هستند از آسیب پذیری او استفاده کنند. قسمت اول این سریال، دارای وسواس جنسی، سطحی، و اغلب به طرز دردناکی قابل پیش بینی است. لیلی رز دپ نقش جوسلین آسیب پذیر و با استعداد را بازی می‌کند. جوسلین که یک رقصنده موسیقی پاپ است، به تازگی مادرش را از دست داده است.

بیشتر بخوانید:

ساعت پخش سریال the idol به وقت ایران

بیوگرافی بازیگران سریال The Idol

خلاصه داستان سریال آیدل
خلاصه داستان سریال آیدل

پیشینه‌ای ضمنی در رابطه با این سریال وجود دارد مبنی بر اینکه مادرش، جوسلین را کنترل، محافظت و شاید از واقعیت‌های صنعت محافظت می‌کرد، اما در امتداد این خطوط از طریق قسمتی که امروز منتشر شد تنها چیزی که می‌دانیم این است که این از دست دادن عمیقاً بر جوسلین تأثیر گذاشت. پس از مرگ مادرش، او به مصرف مواد مخدر روی آورد و مشکلات روانی جدی داشت که تقریباً حرفه او را نابود کرد.

روی کاغذ، مفهوم اولیه داستان فیلم جذاب است، اما چیزی که در قسمت ارائه شد، زیاد قوی نبود و نتوانست به صورت جدی، بیننده را درگیر کند. چیزی که داستان را به عنوان یک عامل تحریک‌آمیز و براندازانه نشان داده می‌شود، بسیار ضعیف است.

بیشتر بخوانید:


One thought on “داستان سریال آیدل The Idol 2023 بهمراه حقایق پنهان و نقد و بررسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *