تریلر رسمی فصل چهارم Solar Opposites منتشر شد !

Solar Opposites یکی از مهم‌ترین سریال‌های امسال است که چندی پیش، تریلر رسمی فصل چهارم Solar Opposites به انتشار رسید و بازتاب‌های فراوانی را به همراه داشت.

پس از اخراج جاستین رویلند از تمامی پروژه‌هایی که در آن دست داشت، انتظار نمی‌رفت فصل جدید Solar Opposites به نمایش در بیاید، اما چندی پیش، تریلر فصل 4 Solar Opposites تحت عنوان تریلر چهارمین فصل Solar Opposites به انتشار رسید.

تریلر فصل چهار Solar Opposites پخش فصل چهارم این سریال را نشان می‌دهد که از شبکه Hulu پخش خواهد شد.

تریلر رسمی فصل چهارم Solar Opposites

تریلر فصل 4 Solar Opposites

با انتشار این ویدیو، اعلام شد که پخش فصل چهارم سریال انیمیشنی Solar Opposites محصول استریم Hulu از تاریخ 14 آگوست (٢٣ مرداد ١۴٠٢) آغاز خواهد شد. همچنین مشخص شد که دن استیونز، جایگزین جاستین رویلند برای صداپیشگی شخصیت Korvo در این سریال شده است. به گزارشات رسمی اعلام شده، دن استیونز، جانشین جاستین رویلند در Solar Opposites شد و همچنین هولو به دنبال کنار گذاشتن خالق Rick and Morty از تمامی نقش‌هایش می‌باشد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های 2023

Solar Opposites یک انیمیشن سیتکام علمی تخیلی آمریکایی بزرگسالان است که توسط جاستین رویلند و مایک مک ماهان برای Hulu ساخته شده است. این پروژه که در ابتدا برای شرکت پخش فاکس ایجاد شد، قبل از خرید توسط Hulu متوقف شد و سفارش دو فصل شامل 8 قسمت داده شد. این سریال در تاریخ 8 می 2020 برای اولین بار پخش شد. در ژوئن 2021، سریال برای فصل چهارم تمدید شد و قرار بود در 14 آگوست 2023 پخش شود. در اکتبر 2022، سریال برای فصل پنجم تمدید شد.

تریلر رسمی فصل چهارم Solar Opposites
تریلر فصل چهار Solar Opposites

تریلر چهارمین فصل Solar Opposites

در ادامه می‌توانید تریلر فصل چهار Solar Opposites را ببینید:

اولین تیزر این سریال در 25 مارس 2020 منتشر شد. تریلر رسمی در 15 آوریل 2020 به انتشار رسید. در 8 می 2020، فصل اول منتشر شد. در ژانویه 2021، همراه با تریلر دوم، مشخص شد که فصل دوم در 26 مارس 2021 در Hulu پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمیشن های سریالی 2023

در سطح بین‌المللی، این سریال در دیزنی+ تحت مرکز پخش اختصاصی ستاره به عنوان یک سریال اصلی در 23 فوریه 2021 پخش شد. در 18 ژوئن 2020، قبل از پخش فصل دوم، Hulu سریال را برای فصل سوم شامل 11 قسمت، که در 13 جولای 2022 منتشر شد. فصل چهارم قرار است در 14 آگوست 2023 منتشر شود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *