ویدیو : حضور دختر محسن یگانه در کنسرت دیشبش

به تازگی ویدیویی از حضور دختر محسن یگانه در کنسرت دیشبش در رسانه های مجازی فارسی منتشر شده که بسیار دیدنی و جالب می باشد.

اخیرا ویدیویی از محسن یگانه و دختر در کنسرت در شبکه های اجتکاعی وابرال شده است. گویا ژست دختر محسن یگانه در کنسرتش و زیبایی و با نمکی او مورد نظر کابران فضای مجازی قرار گرفته است.

حضور دختر محسن یگانه در کنسرت دیشبش

ویدیویی جذاب از دختر محسن یگانه در کنسرتش

در کنسرت دیشب محسن یگانه، دختر محسن یگانه “نگاه” او را سوپرایز می‌کند. محسن یگانه متولد 23 اردیبهشت 1364 در گنبد کاووس، خواننده است دو خواهر پزشک و دندانپزشک و یک برادر بنام کمیل دارد، خودش فرزند یکی مانده به آخر خانواده است.

مادرش استاد دانشگاه و پدرش محمدرضا یگانه کارمند جهاد، شهید دفاع مقدس است. زمانی که محسن 10 ماهه بود پدرش در 23 اسفندماه 64 در سن 35 سالگی به درجه رفیع شهادت رسید. محسن یگانه در 14 آبان 1393 صاحب فرزند دختری به نام «نگاه» شد. به همین سبب نیز نام نگاه را برای چهارمین آلبوم رسمی خود برگزید.ژست های خانمانه دختر محسن یگانه در کنسرت پدرش !!

ویدیویی جذاب از دختر محسن یگانه در کنسرتش
ویدیویی جذاب از دختر محسن یگانه در کنسرتش

ژست دختر محسن یگانه در کنسرتش

در ادامه می‌توانید ویدیویی از محسن یگانه و دختر در کنسرت را ببینید:

محسن یگانه ترانه‌سرایی بیشتر قطعاتش را خود به عهده گرفته‌است. او هم چنین برای خوانندگانی چون علی لهراسبی، رامین بی‌باک، مسعود سعیدی، حامد محضر نیا، علی رهبری، هومن سودمند، مرتضی شعبانی، پیمان زارعی، رهام بخشیان، شاهین آرین، فرخ قریب، اباالفضل فلاح، مصطفی آشتیانی، سهیل جامی، احسان آریا، محمد بابایی، مهرداد مهدیار ترانه سروده وآهنگسازی تنظیم کرده‌است.

محسن یگانه چند سال به صورت خواننده غیرمجاز شناخته می شد که بعد از مدتی تصمیم گرفت مجوز بگیرد و سپس در 17 تیر سال 1387 آلبوم نفس های بی هدف را منتشر کرد. این آلبوم که 7 آهنگ تکراری داشت شکستی برای محسن یگانه بود و البته فروش خوبی داشت.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *