فسخ قرارداد منوچر هادی با سریال نیسان آبی [+جزئیات]

منوچر هادی کارگردانی سریال نیسان آبی را بر عهده داشت که اخیراً خبر فسخ قرارداد منوچر هادی با سریال نیسان آبی منتشر شد که در ادامه به جزئیات آن می‌پردازیم.

منوچر هادی در سریال نیسان آبی به عنوان کارگردان حضور داشت و به تازگی خبری تحت عنوان عدم حضور منوچر هادی در فصل دوم سریال نیسان آبی منتشر شد که بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی به همراه داشت. طبق این اخبار فصل دوم نیسان آبی توسط منوچر هادی کاگردانی نمی‌شود.

فسخ قرارداد منوچر هادی با سریال نیسان آبی

منوچر هادی در سریال نیسان آبی

تابستان سال گذشته احسان ظلی پور تهیه‌کننده سریال نیسان آبی با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش از شروع نگارش فیلمنامه فصل دوم سریال نیسان آبی خبر داد. او در این خبر اعلام کرد که فیلمنامه فصل دوم زیر نظر منوچهر هادی وارد مرحله نگارش شده و توسط وی نیز شاخته خواهد شد. در ادامه منوچهر هادی به پروژه نیوکمپ پیوست و قرار بر این شد تا ساخت فصل دوم نیسان آبی به پایان تولید سریال نیوکمپ موکول شود.

با پایان تصویربرداری سریال نیوکمپ و آماده سازی آن برای پخش، پیش تولید فصل دوم نیسان آبی به شکل جدی شروع شد و بازیگران فصل قبل به همراه تعدادی از بازیگران جدید آماده عقد قرار داد شدند، اما بروز اختلافاتی میان سرمایه گذار و کارگردان موجب شد تا تغییر و تحولاتی در راس این سریال اتفاق بیفتد.

فسخ قرارداد منوچر هادی با سریال نیسان آبی
عدم حضور منوچر هادی در فصل دوم سریال نیسان آبی

منوچهر هادی صبح روز شنبه سوم تیرماه با با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش اعلام کرد که نیسان آبی 2 بدون حضور او تولید خواهد شد. در متن منوچهر هادی آمده است:

در فضایی کاملا دوستانه و توافقی، پس از مذاکره با دوستان خوبم در فیلیمو و عدم توافقات مالی در نشستی صمیمی و حرفه‌ای انصراف خود را اعلام نمودم. هیچ داستان و حرف و حدیث دیگری نبوده و نیست. حتما کارگردان محترم دیگری فصل جدید را کارگردانی می‌کند و من هم در کنارشان هر کمکی لازم باشد دریغ نخواهم کرد. به امید اتفاقات خوب برای نیسان ۲.

فصل دوم نیسان آبی

فسخ قرارداد منوچر هادی با سریال نیسان آبی
فسخ قرارداد منوچر هادی با سریال نیسان آبی

در حال حاضر احسان ظلی پور در حال مذاکره با کارگردان مورد نظر خود برای ساخت سریال «نیسان آبی 2» است. فصل اول این سریال با بازی حسین یاری، مهران غفوریان، بهناز جعفری، یکتا ناصر و جمشید هاشم‌پور تولید شد.

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *