بیشتر بودن بودجه سریال لایواکشن One Piece از سریال Game of Thrones [+جزئیات]

بیشتر بودن بودجه سریال لایواکشن One Piece از سریال Game of Thrones در گزارش تازه‌ای فاش شده است. نتفلیکس سرمایه‌گذاری بیشتری برای سریال وان پیس کرده است.

بودجه سریال One Piece از Game of Thrones بیشتر است . به گزارش دیلی دوز آو انیمه، نتفلیکس برای  هر قسمت از سریال وان پیس ۱۸ میلیون دلار سرمایه‌گذاری کرده است. همچنین پرخرج ترین سریال نتفلیکس سریال لایواکشن One Piece است که تاکنون به تولید رسانده است!

بیشتر بودن بودجه سریال لایواکشن One Piece از سریال Game of Thrones

بودجه سریال وان پیس بیشتر از سریال بازی تاج و تخت

سریال بازی تاج‌وتخت با بودجه ۱۵ میلیون دلاری برای هر اپیزود و The Mandalorian با بودجه‌ای در همین حدود ساخته شده‌اند! بودجه سریال لایواکشن One Piece از تمام سرمایه‌گذاری‌های نتفلیکس بیشتر بوده است.

بیشتر بودن بودجه سریال لایواکشن One Piece از سریال Game of Thrones
بیشتر بودن بودجه سریال لایواکشن One Piece از سریال Game of Thrones

بودجه سنگین ۱۵۰ میلیون دلاری برای فصل اول الزاماً به معنای کیفیت بالای یک پروژه نیست، اما نشانه‌ای امیدوارکننده است از تعهد و اعتماد شبکه برای تحقق انتظار هواداران خواهد بود. نتفلیکس با این حال امید زیادی به موفقیت لایو-اکشن Cowboy Bebop بسته بود اما این سریال پس از یک فصل کنسل شد!

بودجه سریال One Piece از سریال Game of Thrones بیشتر است

داستان این سریال پرخرج وان پیس ماجراجویی‌های مانکی دی. لوفی و همراهانش را دنبال می‌کند که در یک دنیای خیالی با اقیانوس‌های بی‌انتها و جزیره‌های دورافتاده به گشت و گذار می‌پردازند تا گنجی به نام «وان پیس» را کشف کنند.

اینیاکی گادوی بازیگر Who Killed Sara، ماککنیو بازیگر Pacific Rim: Uprising، امیلی راد بازیگر Hunters، جیکوب رومرو گیبسون بازیگر All Rise، و تاز اسکایلر بازیگر Boiling Point در نقش پنج شخصیت اصلی سریال بازی خواهند کرد.

همچنین گادوی نقش مانکی دی. لافی را ایفا خواهدکرد و مکاکنیو در نقش رورونوا زورو دیده خواهد شد. راد در نقش نامی، رومرو گیبسون در نقش اوسوپ، و اسکایلر در نقش سانجی بازی می‌کنند. این شخصیت‌ها همگی در گروه دزدان دریایی کلاه حصیری عضویت دارند.

استیون مائدا نویسنده باتجربه و قدیمی سریال Lost و The X-Files نویسنده‌، شورانر و تهیه‌کننده سریال خواهد بود.

مت اوونز نیز که سابقه نویسندگی در Luck Cage و مأمورین شیلد را دارد یکی دیگر از نویسندگان و تهیه‌کنندگان سریال است. ایچیرو اودا نویسنده مجموعه‌های مانگای وان پیس هم به عنوان تهیه‌کننده در تولید سریال همکاری می‌کند.

تاریخ پخش سریال لایواکشن One Piece

تاریخ پخش سریال لایو-اکشن وان پیس ۳۱ آگست از نتفلیکس خواهد بود.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *