تیزر قسمت هشتم نیوکمپ [+ویدیو]

نیوکمپ یکی از سریال‌های بسیار محبوب پلتفرم فیلیمو است که در ادامه این مطلب تیزر قسمت هشتم نیوکمپ را مشاهده خواهید کرد که به تازگی منتشر شد.

سریال نیوکمپ یکی از جدیدترین و پرطرفدارترین سریال‌های ایرانی است که در فیلیمو منتشر می‌شود. قسمت جدید سریال نیوکمپ هر هفته به انتشار می‌رسد اخیراً تریلر قسمت 8 سریال نیوکمپ به انتشار رسید.

بیشتر بخوانید:

بیوگرافی بازیگران سریال کمدی نیوکمپ

زمان پخش سریال ایرانی کمدی نیوکمپ

تیزر قسمت هشتم نیوکمپ

قسمت جدید سریال نیوکمپ

بازیگران سریال ایرانی طنز نیوکمپ ترکیبی از بازیگرانی است که تجربه بازی در اثری کمدی را داشته و نداشته‌اند؛ بهاره افشاری، حامد آهنگی، لادن ژافه‌وند، ایمان صفا، گیتی قاسمی، حسن معجونی، بهشاد شریفیان، سعید نعمتی، صفر کشکولی، کریم قربانی، یوسف کرمی، شیرین منجمی، معین محمودزاده، پیمان قربانی‌صفا، امیرحسین موسوی، افشین حیدری‌سروستانی و بازیگر خردسال: امین عسکراوی از بازیگران این سریال هستند.

تیزر قسمت هشتم نیوکمپ
سریال نیوکمپ

لیلا اوتادی و فرزاد فرزین، ملیکا شریفی‌نیا و ساناز سعیدی، الهه منصوریان و سهیلا منصوریان، اکبر عبدی و حمید گودرزی در این سریال به صورت افتخاری، نقش آفرینی و… حضور دارند. منوچهر هادی کارگردان پرکار سینما و سریال ایران است و آثار مختلف و متعددی را در ژانرهای مختلف ساخته است. ساخت سریال‌هایی چون عاشقانه، دل، نیسان آبی در نمایش خانگی و سریال خداحافظ بچه در تلویزیون جزو آثار پرمخاطب این کارگردان است.

قسمت جدید سریال نیوکمپ

در ادامه می‌توانید تریلر قسمت 8 سریال نیوکمپ را ببینید:

هادی در عرصه سینما نیز فیلم‌های پرمخاطبی چون آینه بغل، من سالوادور نیستم و رحمان ۱۴۰۰ را کارگردانی کرده است و در زمینه ساخت آثار ملودرام و اجتماعی نیز آثار قابل قبولی چون کارگر ساده نیازمندیم، زندگی جای دیگری است، یکی می‌خواد باهات حرف بزنه و قرنطینه را در کارنامه خود دارد. سریال کمدی جدید فیلیمو نیوکمپ جدیدترین ساخته کمدی نمایش خانگی منوچهر هادی است که خاطره سریال نیسان آبی را برای تماشاگران زنده می‌کند.

این سریال داستان فوتبالی دارد و موضوع آن درباره خانواده‌ای است درسایت شرط‌بندی بازی فوتبال شرکت می‌کنند. داستان یک خانواده است که بر سر مشکلی، دچار بحران مالی بزرگ شده‌اند. پسر خانواده، برای حل این بحران و جور کردن پول مورد نیاز، از طریق سایت شر‌ط‌بندی، روی بازی مساوی ایران با آرژانتین شرط می‌بندد. در طول این بازی 90 دقیقه‌ای همه چیز خوب و طبق خواسته آن‌ها پیش می‌رود و نتایج امیدوارکننده است، تا زمانی‌که در دقیقه 91 بازی، لیونل مسی، به دروازه ایران گل می‌زند و بازی را از حالت مساوی خارج می‌کند. پس از این گل مسی، اوضاع به هم می‌ریزد و ماجراهای جدیدی آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *