توضیح جیمز گان رئیس DCU برای کم بودن فیلم های ابرقهرمانی [+جزئیات]

توضیح جیمز گان رئیس DCU برای کم بودن فیلم های ابرقهرمانی ، جیمز گان رئیس DCU دلیل کمبود فیلم های ابرقهرمانی را توضیح می‌دهد.

جیمز گان، رئیس استودیوی دی‌سی در مورد اینکه چرا اخیراً فیلم های ابرقهرمانی کم شده اند و چگونه تولیدات آینده می‌تواند از سرنوشت مشابه جلوگیری کنند، صحبت می‌کند. طبق نشریه The Direct ، گان در قسمت اخیر پادکست Inside of You اثر مایکل روزنبام درباره دلایل کمبود ژانر ابرقهرمانی صحبت کرد .

توضیح جیمز گان رئیس DCU برای کم بودن فیلم های ابرقهرمانی

توضیح جیمز گان کم بودن فیلم های ابرقهرمانی

جیمز گان، رئیس استودیو دی‌سی و کارگردان سه گانه محافظان کهکشان، درباره سقوط فیلم های ابرقهرمانی صحبت می‌کند.

کم بودن فیلم های ابرقهرمانی

نگاه جیمز گان رئیس DCU به فیلم های ابرقهرمانی

وقتی از جیمز گان پرسیده شد که آیا احساس می‌کند در حال حاضر تعداد تولیدات ابرقهرمانی بیش از حد بوده است، گان به سادگی پاسخ داد:

بله، من فکر می‌کنم تعدادشان خیلی زیاد است” و قبل از اینکه توضیح دهد، “فکر می‌کنم آنچه اتفاق افتاده این است که مردم با داستان‌های ابرقهرمانی خود واقعا تنبل شده‌اند. “

گان افزود:

“آنها به جایی رسیده اند که می‌گویند اوه، این یک ابرقهرمان است، بیایید فیلمی درباره آن بسازیم.” و آنها می‌سازند “اوه، بیایید دنباله ای بسازیم، زیرا اولی خیلی خوب عمل کرد” و به این فکر نمی‌کنند که “چرا این داستان خاص است؟ چه چیزی این داستان را از داستان های دیگر متمایز می‌کند؟ داستان چیست؟ در قلب همه چیز؟”

عدم حضور مارول و نتفلیکس در کامیک کان 2023 [+جزئیات]

گان همچنین آنچه را که او به‌عنوان فیلم‌ها و نمایش‌های ابرقهرمانی «میانه‌ی جاده» توصیف می‌کند، هدف قرار داده است، که به گفته او به جای بررسی ژانرهای خاص دیگر از دریچه داستان ابرقهرمانی، لحن مشابه استفاده می‌کنند.

برنامه های بزرگ جیمز گان برای DCU

کم بودن فیلم های ابرقهرمانی
کم بودن فیلم های ابرقهرمانی

گان که در 3 نوامبر 2022 به همراه پیتر سافران به عنوان رئیس استودیو دی‌سی انتخاب شد، درباره برنامه‌های این دو برای آینده دنیای DC و برداشت خود از این صنعت به عنوان یک کلیت صحبت کرده است. وقتی به دلیل تبلیغ فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 قبل از اکران سوال شد، گان با اشاره به این که “آخرین چیزی که دی‌سی می خواهد کسی است که 12 سال آخر عمرش را صرف ساختن یک سری فیلم کند، و سپس به آخرین فیلمش پشت کند.”

مورد انتظارترین فیلم های 2023 بر اساس امتیاز IMDB و دسته‌بندی ژانر بهمراه تریلر

گان همچنین در مورد فناوری و هنری که طرفداران می‌توانند در سال‌های آینده از DCU انتظار داشته باشند، قاطعانه و به‌ویژه بیان می‌کند که “هیچ راهی” وجود ندارد که استودیو به استفاده از هوش مصنوعی در تولیدات خود روی آورد.

این نظرات تنها چند روز پیش از آن بود که استودیو مارول توسط طرفداران در رسانه‌های اجتماعی به دلیل استفاده از هوش مصنوعی در تیتراژ ابتدایی آن مورد تمسخر قرار گرفت. در حالی که بسیاری به دفاع کارگردان علی سلیم از استفاده از هوش مصنوعی در سکانس آغازین اشاره کرده‌اند، طرفداران از این ایده متعجب شده‌اند که این تصمیم به‌دلیل هر نوع نیت هنری گرفته شده است و نه به‌عنوان وسیله‌ای برای آزمایش، اینکه آیا این فناوری می‌تواند خوب باشد یا خیر. اما ناچار است برای جایگزینی یا کاهش وابستگی استودیوها به هنرمندان واقعی به کار گرفته شود.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *