دریافت مجوز ساترا توسط برخی از هنرمندان

به تازگی، خبری مبنی بر دریافت مجوز ساترا توسط برخی از هنرمندان در فضای مجازی به انتشار رسیده که حواشی زیادی را با خودش به همراه داشته است.

شورای صدور مجوز تولید ساترا، چندی پیش در رابطه با مجوز گرفتن هنرمندان ساترا اظهاراتی را تحت عنوان ساترا و دریافت مجوز کارگردانان اعلام کرد که اخبار مجوز ساترا و هنرمندان واجد شرایط را نشان می‌دهد.

دریافت مجوز ساترا توسط برخی از هنرمندان

مجوز گرفتن هنرمندان ساترا

شورای صدور مجوز تولید ساترا با برگزاری یازده جلسه و تعداد 40 طرح مختلف مانند سریال، هشت فیلمنامه سریال و پنج طرح برنامه تلویزیونی را با حضور کارگردانان، نویسندگان و تهیه‌کنندگان بررسی کرد.

سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت‌ و تصویر فراگیر در فضای مجازی یا همان ساترا، در سه ماه ابتدایی سال ۱۴۰۲، سریال‌های زخم کاری۲، گناه فرشته، خجالت نکش۲، سرویس حوادث و افعی از شورای صدور مجوز ساترا مجوز تولید گرفته‌اند و این شورا با برگزاری ۱۱ جلسه تعداد ۴۰ طرح سریال، هشت فیلمنامه سریال و پنج طرح برنامه تلویزیونی را بررسی کرده است.

دریافت مجوز ساترا توسط برخی از هنرمندان
مجوز گرفتن هنرمندان ساترا

ساترا و دریافت مجوز کارگردانان

دریافت مجوز ساترا توسط برخی از هنرمندان
مجوز ساترا و هنرمندان واجد شرایط

فریدون جیرانی، محمدحسین مهدویان، حامد عنقا، پیمان معادی، رضا مقصودی، مصطفی کیایی، برزو نیک‌نژاد و منوچهر هادی از جمله افرادی هستند که با حضور در جلسات شورای صدور مجوز تولید ساترا به سوالات اعضای شورا پاسخ دادند و در نهایت موفق به اخذ مجوز تولید سریال شدند.

سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی با اختصار «ساترا» یکی از نهادهای وابسته به صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است که مسئولیت تنظیم‌گریِ رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی ایران را بر عهده دارد.

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *