اسکار افتخاری برای انجلا بست و مل بروکس [+جزئیات]

به تازگی خبر اسکار افتخاری برای انجلا بست و مل بروکس منتشر شد که بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی به همراه داشت که در ادامه به آن می‌پردازیم.

اخیراً خبری تحت عنوان اسکار افتخاری برای مل بروکس و انجلا بست منتشر شد که جزئیاتی از اهدای اسکار افتخاری به مل بروکس و انجلا بست را ارائه می‌دهد. در ادامه این مطلب می‌توانید جزئیات دریافت اسکار مل بروکس و انجلا بست را مشاهده نمایید.

اسکار افتخاری برای انجلا بست و مل بروکس

اسکار افتخاری برای مل بروکس و انجلا بست

انجلا بست، مل بروکس و کارول لیتلتون در مراسم سالانه روسای آکادمی که در ماه نوامبر برگزار می‌شود اسکار افتخاری دریافت می‌کنند. میشل ستر یکی از مدیران موسسه ساندنس نیز در این مراسم جایزه حقوق بشری ژان هرشولت را دریافت می‌کند. جانت یانگ رئیس آکادمی با انتشار بیانیه‌ای از طرف هیأت رئیسه آکادمی این جوایز را تأیید کرد.

اسکار افتخاری برای انجلا بست و مل بروکس
دریافت اسکار مل بروکس و انجلا بست

بست ۶۴ ساله سال گذشته برای فیلم پلنگ سیاه: واکاندا برای همیشه نامزد اسکار بهترین بازیگر زن نقش مکمل بود و به اولین بازیگر نامزد اسکار تاریخ مارول تبدیل شد. بسیاری پیش‌بینی می‌کردند که اسکار این بخش به او اهدا شود اما جیمی لی کرتیس برای فیلم همه چیز همه جا ناگهان برنده اسکار شد. بست در سال ۱۹۹۳ برای نقش تینا ترنر در فیلم به عشق چه ربطی دارد نامزد اسکار شده بود.

اهدای اسکار افتخاری به مل بروکس و انجلا بست

اسکار افتخاری برای انجلا بست و مل بروکس
اسکار افتخاری برای انجلا بست و مل بروکس

بروکس که چهارشنبه آینده ۹۷ ساله می‌شود، یکی از ۱۸ فردی است که چهار جایزه امی، گرمی، اسکار و تونی را دریافت کرد. او برای نویسندگی فیلم تهیه‌کنندگان در سال ۱۹۶۷ که بعدها اقتباس برادوی آن برای او سه جایزه تونی را به ارمغان آورد نامزد اسکار شد. بروکس برای فیلم فرانکنشتاین جوان در سال ۱۹۷۵ دو نامزدی اسکار بهترین نویسندگی فیلمنامه و بهترین ترانه برای زین‌های شعله‌ور را دریافت کرده بود. مراسم اهدای جوایز روسای آکادمی ۱۸ نوامبر در لس‌آنجلس برگزار خواهد شد.

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *