اتمام فیلمبرداری فیلم جدید دارن آرنوفسکی [+جزئیات]

دارن آرنوفسکی یکی از کارگردانان بسیار محبوب سینما است که اخیراً خبری تحت عنوان اتمام فیلمبرداری فیلم جدید دارن آرنوفسکی منتشر شد.

به تازگی اخباری تحت عنوان جدیدترین فیلم دارن آرنوفسکی منتشر شد که خبر از فیلم جدید از دارن آرنوفسکی می‌دهند. همچنین اعلام شد که فیلمبرداری فیلم جدید آرنوفسکی به اتمام رسیده است.

اتمام فیلمبرداری فیلم جدید دارن آرنوفسکی

جدیدترین فیلم دارن آرنوفسکی

دارن آرونوفسکی در مصاحبه جدیدی با هالیوود ریپورتر تأیید کرده است که تولید فیلم کارت پستال‌هایی از زمین پس از سه ماه به پایان رسیده است. این فیلمساز سال گذشته نهنگ با بازی برندن فریزر و سیدی سینک را در جشنواره ونیز داشت.

اتمام فیلمبرداری فیلم جدید دارن آرنوفسکی
اتمام فیلمبرداری فیلم جدید دارن آرنوفسکی

متیو لیباتیک نامزد اسکار فیلمبردار کارت پستال‌هایی از زمین خواهد بود. در خلاصه داستان فیلم آمده است که یک تفحص نوآورانه و عمیق در سیاره زمین از نگاه دو انسان. آرونوفسکی می‌گوید:

این پروژه در تمامی قاره‌های زمین و در سالن ام اس جی اسفیر لاس وگاس فیلمبرداری شده که ساختار کروی شکل منحصربه‌فردی دارد.

فیلم جدید از دارن آرنوفسکی

اتمام فیلمبرداری فیلم جدید دارن آرنوفسکی
اتمام فیلمبرداری فیلم جدید دارن آرنوفسکی

او این فیلم را یک سیاحت علمی تخیلی در اعماق آینده توصیف می‌کند وقتی که نسل‌های بعدی ما به خانه مشترک ما فکر می‌کنند. این فیلمساز اضافه می‌کند که فیلم هم دارای عناصر مستند و هم داستانی خواهد بود:

به شکلی طراحی‌اش کردیم که تا حد ممکن تأثیرگذار باشد و پیامی که می‌خواستیم ارسال کنیم را به شکلی احساسی منتقل کند، بنابراین ژانر کمتر و تجربه مخاطب بیشتر اهمیت دارد.

آرونوفسکی پیش‌تر برای تولید یک فیلم موزیکال و روی صحنه بردن اجرای موزیکال قوی سیاه اظهار تمایل کرده بود:

خیلی دوست دارم و با افراد زیادی در موردش حرف زده‌ام. و به چند ایده نزدیک شده‌ام. خیلی دشوار است چون موسیقی موزیکال‌ها دیگر محبوب نیستند. پس باید چه کرد؟

دارن آرونوفسکی تحصیلات خود را در دانشگاه هاروارد و کنسرواتوار ای.اف.آی با دو رشته فیلم‌سازی زنده و نظریه فیلم پویانمایی به اتمام رساند. همان‌جا بود که او با همکار طولانی مدتش، متیو لیباتیک آشنا شد. او جوایز متعددی بعد از عرضه فیلمِ پایان‌نامه‌اش به نام جارو کردن سوپرمارکت. با حضور شان گولت به دست آورد و همان فیلم زمینه حضور او در دور نهایی جشنواره ملی جوایز آکادمی دانش آموزان را فراهم کرد.

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *