ببینید: تریلر رسمی فیلم Five Nights at Freddy’s [+تاریخ اکران]

  • یونیورسال تریلر رسمی فیلم Five Nights at Freddy’s را رونمایی کرد. این فیلم همانطور که از عنوانش پیداست، بر اساس بازی ویدیویی به همین نام ساخته شده است.

یونیورسال تریلر رسمی فیلم پنج شب با فردی را رونمایی کرد. این فیلم اقتباسی لایو-اکشن از یک مجموعه بازی ویدیویی محبوب Five Nights at Freddy’s است. این بازی ترسناک در سال ۲۰۱۰ و زمانی که یوتیوبرها شروع به انجام بازی‌های لتس پلی کردند به اوج محبوبیت خود رسید.

تریلر رسمی فیلم Five Nights at Freddy’s

تریلر فیلم Five Nights at Freddy’s

تریلر فیلم پنج شب با فردی تحت عنوان تریلر رسمی لایواکشن Five Nights at Freddy’s با بازی «جاش هاچرسون» و «متیو لیلارد» در نقش نگهبانان پیتزافروشی «فردی فزبر»، جایی که موجودات انیماترونیک شبانه زنده می‌شوند، به انتشار رسیده است.

تریلر رسمی فیلم Five Nights at Freddy's

 

در اولین بازی شما در رستورانی شبیه به Chuck E. Cheese بازی می‌کنید و دوربین‌ها را زیر نظر می‌گیرید تا مطمئن شوید که هیچ چیز در شب اتفاق نمی‌افتد. با این حال، به نظر می‌رسد که شخصیت‌های انیماترونیک در ساختمان در واقع زنده و شیطانی هستند.

بهترین فیلم های ترسناکی که اندازه داستان واقعی ترسناک نبودند

اما تمی که Into the Dark را در کارنامه دارد این فیلم را کارگردانی کرده و به همراه اسکات کاثون پدید‌آورنده بازی نویسنده فیلمنامه است. بازی ویدیویی «پنج شب با فردی» در سال ۲۰۱۴ منتشر شد و در سال‌های بعد با نه دنباله و چندین بازی اسپین‌آف، کتاب مصور و یک رمان سه‌گانه گسترش یافت. بسیاری امیدوار بودند که سرانجام به فیلم تبدیل شود که بلاخره این اتفاق افتاد و بالاخره این فیلم وارد مرحله تولید شد و پس از چند ماه فیلمبرداری به پایان رسید.

تریلر رسمی فیلم لایو اکشن Five Nights at Freddy’s

ببینید: پوستر فیلم Bird Box: Barcelona [+تاریخ انتشار]

فیلم «پنج شب با فردی» در نیوارلئانز فیلمبرداری شده و «جیسون بلوم» با استودیوی بلوم‌هوس در کنار کاثون یکی از تهیه‌کنندگان پروژه است. این استودیو که با تولید فیلم‌های کم‌هزینه و پرفروش شهرت دارد، بلوم‌هوس فوریه گذشته اعلام کرد که یک شاخه تولید بازی‌های ویدیویی ترسناک در استودیو ایجاد شده تا بر روی بازی‌های ویدیویی مستقل با بودجه کمتر از ۱۰ میلیون دلار تمرکز شود.

تاریخ اکران فیلم Five Nights at Freddy’s

تریلر رسمی فیلم Five Nights at Freddy's
تریلر رسمی فیلم Five Nights at Freddy’s

یونیورسال پیکچرز تاریخ اکران فیلم پنج شب با فردی را ۲۷ اکتبر در سالن‌های سینما اعلام کرده است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *