لو پاتر بازیگر فیلم تایتانیک درگذشت [+جزئیات]

لو پاتر یکی از بازیگران معروفی از که در فیلم تایتانیک به کارگردانی جیمز کامرون بود که اخیراً خبر درگذشت لو پاتر بازیگر تایتانیک به انتشار رسید.

به تازگی خبری تحت عنوان مرگ بازیگر تایتانیک منتشر شد که جزئیاتی از مرگ لو پاتر را نشان می‌دهد. در ادامه این مطلب به جزئیاتی از فوت لو پاتر می‌پردازیم.

درگذشت لو پاتر بازیگر تایتانیک

فوت لو پاتر

لو پالتر که در فیلم تایتانیک (Titanic) جیمز کامرون و اولین دوشنبه اکتبر نقش‌آفرینی کرده بود در ۹۴ سالگی درگذشت. پالتر ۲۱ مه پس از مبارزه با سرطان ریه در لس‌آنجلس از دنیا رفته است.

درگذشت لو پاتر بازیگر تایتانیک
درگذشت لو پاتر بازیگر تایتانیک

پالتر در بروکلین نیویورک متولد شد و در ابتدای دوران بازیگری خود در تئاترهایی چون دشمن مردم (An Enemy of the People) و نمایش‌های آف برادوی محاکمه لوکولوس (The Trial of Lucullus) روی صحنه رفت. او از دهه ۱۹۶۰ به بعد در سریال‌های تلویزیونی بسیاری از جمله فرشتگان چارلی (Charlie’s Angels) و کلومبو (Columbo)، دود اسلحه (Gunsmoke)، دلوکیو (Delvecchio)، مأموریت غیرممکن (Mission: Impossible) و بسیاری دیگر ظاهر شد.

مرگ لو پاتر

درگذشت لو پاتر بازیگر تایتانیک
مرگ بازیگر تایتانیک

پالتر بیشتر با نقش ایسیدور استراوس تاجر و سیاستمدار باوارایی آمریکایی در فیلم تایتانیک شناخته می‌شد. در یکی از صحنه‌های نمادین فیلم، پالتر روی تخت در کنار السا ریون که نقش همسر آیدا همسر استراوس را بازی می‌کند دیده می‌شود در حالی که کشتی در حال غرق شدن است. استراوس واقعی بر اساس ادعای نشنال آرکایوز با دیدن مردان جوانی که اجازه سوار شدن بر قایق‌های نجات را نداشتند حاضر نمی‌شود از کشتی خارج شود. وندی راش بیوه استاکتون راش مدیر عامل اوشن‌گیت که هفته پیش در تراژدی زیردریایی تایتان کشته شد، نتیجه استراوس است.

تایتانیک (Titanic) فیلمی آمریکایی در ژانر عاشقانه حماسی و فاجعه به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی جیمز کامرون است که در سال ۱۹۹۷ منتشر شد. این فیلم که دو جنبهٔ تاریخی و داستانی را دربردارد، بر پایهٔ روایات غرق شدن کشتی آرام‌اس تایتانیک ساخته شده‌است. لئوناردو دی‌کاپریو و کیت وینسلت در این فیلم نقش افرادی از دو طبقهٔ اجتماعی متضاد را ایفا می‌کنند که در حین نخستین سفر بد فرجام با این کشتی شیفتهٔ یکدیگر می‌شوند.

الهام کامرون برای ساخت فیلم از شیفتگی‌اش به کشتی‌های غرق‌شده نشأت گرفت؛ او عقیده داشت که داستانی عاشقانه با تلفات انسانی برای انتقال تأثیر احساسی این فاجعه ضروری است. تولید این فیلم در سال ۱۹۹۵ هنگامی که کامرون تصاویری از لاشهٔ کشتی واقعی تایتانیک را ضبط کرد، آغاز شد. سکانس‌های مدرن فیلم در کشتی تحقیقاتی آکادمیک مستیسلاف کلدیش که کامرون هنگام تصویربرداری از لاشه کشتی از آن استفاده کرده بود، فیلم‌برداری شده‌است.

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *