فوری: نمایشگاه الکامپ تمدید شد!

تمدید نمایشگاه الکامپ ؛ نمایشگاه الکامپ سال 2023 به دلیل استقبال بی نظیر مردم به مدت یک روز دیگه پنجشنبه ۸ خرداد به کار خود پایان می‌دهد.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: برگزاری نمایشگاه الکامپ به مدت یک روز یعنی تا ۸ تیرماه تمدید شد. با توجه به استقبال گسترده بازدیدکنندگان، نمایشگاه الکامپ پنج‌شنبه هم میزبان مراجعه‌کنندگان خواهد بود. در ادامه مطلب با خبر نمایشگاه الکامپ تمدید همراه ما بمانید.

تمدید نمایشگاه الکامپ

  • نمایشگاه الکامپ تمدید شد

به گزارش منابع خبری:

 بیست‌وششمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) به دلیل استقبال مردم برای یک روز دیگر تمدید شد و پنجشنبه هشتم تیرماه به کار خود پایان خواهد داد.چچ

دکتر محمد خوانساری رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران در یکی از پیام رسان های بومی گفت: بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ تا پنجشنبه ۸ تیرماه ساعت ۱۴ تمدید شد. توصیه می‌کنم از این نمایشگاه بازدید کنید و با آخرین دستاوردهای شرکت‌های توانمند ایرانی که از سوی ۴۷۰ شرکت داخلی ارائه شده، آشنا شوید.

تمدید نمایشگاه الکامپ

تمدید نمایشگاه الکامپ 2023

الکامپ به عنوان بزرگترین رویداد فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور، عرصه طراحی، ساخت، تولید و پشتیبانی از محصولات، خدمات، محتوا و راهکارهای صنایع الکترونیک، کامپیوتر و دیجیتال کشور است که با حضور گسترده و چشمگیر دست‌اندرکاران این حوزه برگزار می‌شود. در نمایشگاه امسال بیش از 450 شرکت حضور و مشارکت دارند که از این تعداد 50 شرکت خارجی و از کشورهای ازبکستان، فرانسه، پاکستان، بوسنی، سوریه، چین، روسیه، ترکیه، ارمنستان و عراق هستند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *