درگذشت امیر شریفی خبرنگار ورزش سه [+علت فوت]

به تازگی خبر تلخ درگذشت امیر شریفی در شبکه‌ها و رسانه‌های اجتماعی منتشر شد که با انتشار خود بازخورد بسیاری از جانب هوادارن او داشته است.

امیر شریفی خبرنگار ورزش سه تلویزیون بود که اخیرا خبر فوت امیر شریفی به انتشار رسید و درگذشت امیر شریفی خبرنگار باعث ناراحتی و اندوه بسیاری در شبکات و فضای مجازی شده است و همینطور عده بسیار زیادی از بابت مرگ او ابراز ناراحتی و تاسف کرده‌اند.

درگذشت امیر شریفی

به گزارش “ورزش سه”، امیر شریفی، خبرنگار ورزش سه در اصفهان که از ابتدای لیگ بیست و دوم همکاری خود را با مجموعه ورزش سه آغاز کرده بود، به تازگی بر اثر سانحه تصادف درگذشت. خبر درگذشت امیر شریفی، خبرنگار 28 ساله، که طی فصل گذشته در پوشش خبری مسابقات فوتبال برگزار شده در استان اصفهان همواره به عنوان یکی از خبرنگاران بی‌حاشیه و پرتلاش، مشغول به کار بود، مجموعه ورزش سه را در بهت و ناراحتی فرو برد.

درگذشت امیر شریفی
فوت امیر شریفی

درگذشت امیر شریفی خبرنگار

درگذشت امیر شریفی
فوت امیر شریفی

آخرین حضور امیر شریفی در مسابقات لیگ برتر به پوشش مسابقه سپاهان در کرمان برابر مس در هفته پایانی لیگ بیست و دوم اختصاص پیدا کرد. همینطور شریفی در آخرین ماموریت کاری برای ورزش سه، در پوشش مسابقات هندبال قهرمانی آسیا در اصفهان حضور داشت.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


One thought on “درگذشت امیر شریفی خبرنگار ورزش سه [+علت فوت]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *