تاریخ انتشار فصل 2 سریال silo ؛ فصل دوم سریال Silo توسط اپل

سریال سیلو اولین بار در تاریخ 5 می 2023 پخش شد که با تمام شدن فصل اول این سریال هواداران منتظر تاریخ انتشار فصل 2 سریال silo هستند.

طرفداران ژانر دیستوپیایی می توانند خیالشان راحت باشد، فصل دوم Silo در راه است و به زودی منتشر خواهد شد. نویسنده سریال Silo تاریخ انتشار فصل دوم را تایید کرد. این نویسنده در گروه رسمی فیس بوک تأیید کرد که فصل دوم سریال Silo در سال 2024 منتشر خواهد شد.

تاریخ انتشار فصل 2 سریال silo

فصل دوم سریال Silo توسط اپل کی پخش می شود ؟

در 30 ژوئن، قسمت دهم سیلو، بر اساس مجموعه کتاب‌های Wool اثر نویسنده هیو هوی، از Apple TV+ پخش شد. قسمت پایانی فصل اول به برخی از سوالات بینندگان پاسخ داد و در عین حال رازهای جدیدی را ایجاد کرد. حال تاریخ انتشار فصل 2 سریال سیلو چه زمانی است؟

تاریخ انتشار فصل 2 سریال silo

فصل دوم سریال silo چه زمانی منتشر می شود ؟

اقتباس سیلو گراهام یوست نشان داد که نماینده شایسته‌ای برای این ژانر است: سریال شبیه تمام شخصیت‌های اصلی خلاقیت دیستوپیایی از جورج اورول تا بازی های گرسنگی و پلت فرم است، اما در عین حال با رویکردی احساسی عمدتاً از چیزهای بی اهمیت و غافلگیرکننده اجتناب می‌کند.

گراهام یوست، مجری و فیلمنامه نویس پروژه، پیش از این روی فیلم اکشن کالت Speed ​​با کیانو ریوز و سریال Justified کار کرده بود. با توجه به صحبت‌های یوست می‌توانیم منتظر انتشار فصل دوم سریال سیلو در تابستان 2024 باشیم.

تریلر رسمی سریال Silo منتشر شد !

شخصیت‌ها جذاب هستند و دو راهی‌هایشان فریبنده

همه، حتی شخصیت‌های فرعی، انگیزه‌های واضحی دارند و با هر قسمت جدید، بیشتر از خصوصیات خودشان نقاط ضعف و قوت، ترس‌ها و تجربیاتشان را به بینندگان نشان می‌دهند. مخاطب بر این باور است که این‌ها انسان‌های زنده هستند نه قلاب‌های خالی.

موفقیت نمایش، براساس یک خط داستانی قوی و شخصیت‌های متنوع است که توسط بازیگرانی بازی می‌شود که می توانند این تنوع را نشان دهند. بنابراین، اگر از طرفداران دیستوپیا هستید، وقت آن رسیده است که بدانید سیلو چه رازهایی را پنهان می‌کند!

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *