تریلر فیلم The Lady of Silence منتشر شد !

فیلم The Lady of Silence: The Mataviejitas Murders یکی از مهم‌ترین فیلم‌های 2023 می‌باشد که چندی پیش، تریلر فیلم The Lady of Silence منتشر شد.

چندی پیش، نتفلیکس اعلام کرد که فیلم جدیدی در سبک بیوگرافی معرفی خواهد کرد و حالا تریلر جدید The Lady of Silence تحت عنوان نخستین تریلر رسمی The Lady of Silence در پلتفرم خود به انتشار رساند. تریلر فیلم سینمایی The Lady of Silence بازتاب‌های فراوانی را کسب کرد.

تریلر فیلم The Lady of Silence منتشر شد !

تریلر جدید The Lady of Silence

این فیلم، که در سال 2023 پخش خواهد شد، داستان بین سال‌های 1998 و 2005، را روایت می‌کند که موجی از قتل‌ها با هدف قرار دادن زنان مسن به مکزیکوسیتی است که باعث شکار و دستگیری یک مظنون شد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های جنایی تاریخ سینمای جهان

بهترین فیلم های بیوگرافی تاریخ سینمای جهان

این فیلم جنایی، بر اساس واقعیت ساخته شده و کارگردان آن نیز، ماریا خوزه کاواس، یک فرد مکزیکی است. تاریخ انتشار این فیلم، 27 ژوئیه 2023 در کشور مبدا مکزیک و سایت رسمی نتفلیکس است. زبان رسمی فیلم اسپانیایی می‌باشد. مکان‌های فیلمبرداری نیز در مکزیکو سیتی ضبط شده است. مدت زمان رسمی فیلم 1 ساعت 51 دقیقه می‌باشد.

تریلر فیلم The Lady of Silence
تریلر جدید The Lady of Silence

نخستین تریلر رسمی The Lady of Silence

در ادامه می‌توانید تریلر فیلم سینمایی The Lady of Silence را ببینید:

این فیلم، روایت Juana Barraza، یک قاتل زنجیره‌ای مکزیکی و کشتی‌گیر حرفه‌ای سابق ملقب به La Mataviejitas است که به دلیل قتل 16 زن مسن به حبس ابد محکوم شد. اولین قتل منسوب به Mataviejitas به طور متفاوت به اواخر دهه 1990 و به یک قتل خاص در 17 نوامبر 2003 مربوط می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های 2023

بهترین فیلم های نتفلیکس 2023

قربانیان، با تخمین ها از 42 تا 48 مرگ بودند. پس از دستگیری Juana Barraza، پرونده Mataviejitas با وجود بیش از 30 پرونده حل نشده رسما بسته شد. Araceli Vazquez و Mario Tablas نیز در سال 2005 دستگیر شدند و Mataviejitas نامیده شدند.

مقامات به شدت توسط رسانه‌ها به دلیل رد شواهدی مبنی بر کار یک قاتل زنجیره‌ای در مکزیکوسیتی به عنوان صرفاً حساسیت رسانه‌ای در اواخر تابستان 2005 مورد انتقاد قرار گرفتند. بلافاصله پس از شروع تحقیقات، پلیس با شروع به کار با انتقادهای بیشتری مواجه شد. چیزی که یکی از روزنامه نگاران آن را مشت با مشت و بی ثمری بر روی روسپی‌های تراورست مکزیکوسیتی توصیف کرد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *