عنوان فیلم فرمول 1 برد پیت فاش شد ؛ جدیدترین فیلم برت پیت با نام Apex

به تازگی عنوان فیلم فرمول 1 برد پیت فاش شد. در ادامه مطلب فیلم جدید برت پیت با ما بمانید تا به جزئیات جدیدترین فیلم برت پیت با نام Apex بپردازیم.

گزارش هایی وجود دارد مبنی بر اینکه فیلم f1 به رهبری برد پیت و لوئیس همیلتون قرار است با عنوان “Apex” ساخته شود. انتظارات زیادی برای این فیلم هالیوودی وجود دارد، زیرا توسط کارگردان “Top Gun: Maverick”، جوزف کوسینسکی کارگردانی می شود و جری بروکهایمر تهیه کننده برجسته نیز بخشی از این پروژه است. گفته می شود لوئیس همیلتون به عنوان تهیه کننده اجرایی این فیلم خواهد بود و به طور فعال در روند فیلمنامه استارتر براد پیت شرکت داشته است.

عنوان فیلم فرمول 1 برد پیت

پیت به دلیل درگیر بودن با این فیلم به طور منظم در پدوک F1 حضور داشته و در سال گذشته چندین بار در گاراژهای تیم F1 دیده شده است. طبق گزارش Las Motorsport، پیت در جنوب فرانسه در Circuit Paul Ricard یک ماشین F2 واقعی نزدیک به 1000 کیلومتر تمرین کرده است. او قصد دارد یک خودروی F2 را که توسط مرسدس ساخته شده است را بین جلسات F1 در سیلورستون و دیگر آخر هفته های جایزه بزرگ رانندگی کند.

عنوان فیلم فرمول 1 برد پیت
جدیدترین فیلم برت پیت با نام Apex

این قهرمان هفت دوره جهان اخیراً اخباری در مورد این پروژه ارائه کرده و فاش کرده است که این فیلم بازیگران ستاره مختلفی خواهد داشت. به گزارش میرر، لوئیس همیلتون گفت:

من مطلقاً تک تک پلان‌ها را با تمام کارهایی که در محوطه انجام خواهیم داد، نمی‌دانم، من بیشتر بر این تمرکز دارم که مطمئن شوم فیلمنامه همان جایی است که باید باشد. این جایی است که در حال حاضر تمام وقت، در حال بررسی فیلمنامه است. ما بازیگران واقعا عالی و متنوع داریم. تمرکز جو این است که ما را تا حد امکان در این ورزش جاسازی کند.

تاریخ اکران فیلم Apex برت پیت

اگرچه این تیم در مورد تاریخ اکران فیلم Apex برت پیت تصمیم نگرفته است، اما مطمئناً انتظارات زیادی برای این پروژه در بین طرفداران F1 وجود دارد. دیدن اینکه چگونه تیم در سالی که F1 برای GP بریتانیا به آنجا می رود، از رانندگی پیت در اطراف سیلورستون فیلم می گیرد، جذاب خواهد بود.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *