موزیک ویدیو گاد پوری به نام بزکش [+ویدیو]

گاد پوری یکی از خوانندگان ایرانی است که در سبک رپ فارسی فعالیت می‌کند و اخیراً موزیک ویدیو گاد پوری به نام بزکش به انتشار رسید.

چندی پیش آهنگ گاد پوری به نام بزکش به انتشار رسید که به در فضای مجازی به سرعت محبوب شد و همچنین موزیک ویدیو بزکش از گاد پوری منتشر شد. در ادامه ویدیو آهنگ گاد پوری بزکش را مشاهده خواهید کرد.

موزیک ویدیو گاد پوری به نام بزکش

آهنگ گاد پوری به نام بزکش

پوریا بشیری ملقب به گادپوری متولد 1374 (28 ساله) در استان گیلان به دنیا آمده و زندگی می‌کند و در حال حاضر یک آلبوم به نام پ دارد. زندگی‌نامه گادپوری فقط در یک خط خلاصه نمی‌شود، پوری در حوضه رپ فعالیت می‌کند که بسیار هم طرف‌داری‌ها دوآتشه‌ای دارد.

موزیک ویدیو گاد پوری به نام بزکش
موزیک ویدیو گاد پوری به نام بزکش

این خواننده باهوش و درجه‌یک در حوضه رپ فعالیت بسیار زیادی دارد که قرار است به آن بپردازیم دیس و دیس بازی‌ها گادپوری معملولا خواننده‌های رپ یک قانون نانوشته دارند آن‌هم این است:

کسی به من کاری نداشته باشد من هم به کسی کار ندارم.

که این قانون شامل گاپوری هم می‌شود. گادپوری تاکنون با خوانندگانی مانند 021 kid، هیپهاپولوژیست، چرسی، یانگ صادن وارد بیف یا همان کل‌کل شده است. گادپوری برعکس تمام خواننده‌ها دیس‌های معملولی نمی‌دهد. در سال 1400 خواننده گانی مانند رضا ناصری (پیشرو)، حسین رحمتی (حصین)، حسین موسوی (تهی) امیر مقصودلو (تتلو) با هم اتحادی تشکیل دادند و چند آهنگ به اسم‌های حله، جنگل تاریک، شکرت منتشر کردند.

اما داستان به اینجا ختم نمی‌شد و قرار بود یک آهنگ به نام رمیکس حله با خوانندگانی مانند گادپوری و هیپهاپولوژیست و چند خواننده خارجی درست کنند و مارکت ایران را بسیار معروف نمایند. اما پوری به علت حواشی بسیار زیادی که داشت خود را از این اتحاد کنار کشید.

ویدیو آهنگ گاد پوری بزکش

در ادامه می‌توانید موزیک ویدیو بزکش از گاد پوری را ببینید:

بعد از سکوت چند ماهه، گاد پوری با دو تا آهنگ قوی به نام بزکش و ترول دوباره به میدان رپ برگشت و تهمت‌هایی که به برای اتحاد به او زده شد رو جواب داد و دوباره به هیپپهاپولوژیست، امیر تتلو دیس داد که تا اینجا 2 میلیون ویو از ساندکلاد دریافت کرده است. بعد از آن هیپهاپولوژیست هم ساکت نماند و ترکی به نام‌ها the one و نردبون رو داد که هر دو دیس پوریا بودند.

1 ساعت بعد پوری ترکی بسیار قوی و پر از فکت به نام تتتپتتت منتشر کرد که در ماه اول 1.5 میلیون ویو گرفت بعد 24 ساعت دوباره هیپهاپولوژیست ترکی به نام باد پولی منتشر کرد که در آن قد و هیکل و دیس تتپتت رو مسخره کرد که می‌توانی یکی از قوی‌ترین ترک‌های هیپهاپولوژیست اشاره کرد. گادپوری هم ساکت ننشست و با ترکی بسیار قوی‌تر به نام untiltled ii به این دیس و دیس بک خاتمه داد.

جهت دانلود دیگر آهنگ‌های ترند روز به بخش دانلود متن و آهنگ در سایت فیگار مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *