تریلر سریال توئیستد متال منتشر شد ؛ جدیدترین تیزر سریال Twisted Metal

به تازگی تریلر سریال توئیستد متال منتشر شد. در ادامه مطلب جدیدترین تیزر سریال Twisted Metal به جزئیات سریال جدید Twisted Metal می‌پردازیم.

تریلر جدیدی از Twisted Metal بهترین نگاه ما را به برنامه تلویزیونی لایو اکشن آینده ارائه می دهد. Twisted Metal یک مجموعه کمدی است که بر اساس فرانچایز بازی‌های ویدیویی مبارزه با وسایل نقلیه ساخته شده است. آنتونی مکی (شاهین و سرباز زمستان) در این فیلم بازی می‌کند، که نقش یک مرد غیرخودی را بازی می‌کند که فرصتی برای زندگی بهتر دارد، اما به شرطی که بتواند بسته‌ای مرموز را با موفقیت در یک زمین بایر پسا آخرالزمانی ارائه دهد.

تریلر سریال توئیستد متال

مکی توسط کویت، یک “دزد ماشین تبر بداخلاق” با بازی استفانی بئاتریز کمک می کند. در فیلم Twisted Metal همچنین توماس هادن چرچ در نقش مامور استون، گشت‌زن روانی بزرگراه بازی می‌کند، ویل آرنت صداپیشگی می‌کند و کشتی‌گیر Joe Seanoa نقش دندون شیرین را که کامیون بستنی رانده می‌شود را به تصویر می‌کشد. همه 10 قسمت نیم ساعته در 27 ژوئیه 2023 در Peacock پخش می شوند.

تریلر سریال توئیستد متال
تریلر سریال توئیستد متال

ماه گذشته، مکی گفت که Twisted Metal حامل یک پیام سیاسی موضعی است که نوری را بر زندگی واقعی “جنگ طبقاتی” می تاباند. او می‌گوید:

“ما کم کم داریم در زندگی واقعی به دارای و نداشتن تبدیل می‌شویم. ما در این جوامع دردار زندگی می کنیم، در این محله های غیرقابل دسترس. واقعاً، در زندگی واقعی در حال تبدیل شدن به یک جنگ طبقاتی است. این چیزی است که این نمایش به آن اشاره می کند.”

طرفداران فرنچایز پلی استیشن نسبت به آنچه تاکنون از این سری دیده بودند، احساسات متفاوتی داشتند. یکی از کلیپ‌ها نشان می‌داد که جان دو از مکی، قبل از اینکه برای خواندن آهنگ «آهنگ تانگ» سیسکو مکث کند، توسط Sweet Tooth کتک خورد.

جدیدترین تیزر سریال Twisted Metal

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *