پیوستن محمدحسین کنعانی زادگان به پرسپولیس

کنعای زادگان پرسپولیس ؛ مدافع ملی پوش در این فصل پیراهن پرسپولیس را بر تن خواهد کرد. کنعانی زادگان در قطر بازی می‌کرد اما مجددا به پرسپولیس برگشت.

مدافع تیم‌ملی ایران بار دیگر پیراهن پرسپولیس را در لیگ برتر به تن خواهد کرد.  مدافع ملی پوشی که سابقه پوشیدن پیراهن پرسپولیس را دارد و فصل گذشته در قطر بازی می کرد، مجددا به پرسپولیس برگشت. در ادامه مطلب با خبر پیوستن کنعانی زادگان به پرسپولیس همراه ما بمانید.

تماشا کنید: محاصره BMW بیرانوند در پارکینگ باشگاه پرسپولیس

کنعای زادگان پرسپولیس

به گزارش منابع خبری:

محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع تیم ملی فوتبال ایران که چند سالی را در لیگ ستارگان قطر بازی کرد، پس از چند هفته مذاکره با مسئولان باشگاه پرسپولیس در نهایت قرارداد خود را به مدت دو فصل به امضا رساند.

محمد حسین کنعانی زادگان با عقد قراردادی به مدت دو فصل به پرسپولیس پیوست. مدافع تیم ملی ایران پس از دو فصل حضور در لیگ ستارگان قطر به فوتبال باشگاهی کشور بازگشت تا بار دیگر برای پرسپولیس زیر نظر یحیی گل محمدی بازی کند.

کنعای زادگان پرسپولیس
پرسپولیس کنعانی زادگان

کنعانی زادگان در پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس امروز شنبه رسما از پیوستن این بازیکن به جمع سرخپوشان خبر داد. با این اوصاف کنعانی‌زادگان که پیش از این نیز سابقه حضور در پرسپولیس را داشت، دوباره به جمع سرخ‌پوشان پایتخت بازگشت تا شاگرد یحیی گل‌محمدی شود.

او در حالی به جمع سرخپوشان پایتخت اضافه شد که مرتضی پورعلی گنجی و گئورگی گولسیانی مدافعان سرخپوشان با عملکردی مطلوب تصمیم به ماندن در جمع شاگردان گل محمدی گرفتند. با این حال یحیی گل محمدی ترجیح داد کنعانی زادگان را نیز به جمع مدافعان خود اضافه کند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *