تریلر جدید فیلم Godzilla Minus One منتشر شد

چندی پیش، در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدید فیلم Godzilla Minus One منتشر شد. Godzilla Minus One یک فیلم ژاپنی به کارگردانی و نویسندگی «تاکاشی یامازاکی» است.

Godzilla Minus One، یک فیلم ژاپنی گودزیلا محور ژاپنی است که کمپانی‌های «Robot Communications» و «Toho Studios» آن را تولیده کرده‌اند. تریلر Godzilla Minus One که به تازگی منتشر شده، تصاویر جدیدی از حمله گودزیلا به ژاپن را نشان می‌دهد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر جدید فیلم Godzilla Minus One

در تریلر گودزیلای منهای یک ، گودزیلا به شکلی بی‌رحمانه شروع به کشتار می‌کند و ارتش ژاپن در تلاش است تا راهی برای متوقف کردن این هیولای عصبانی پیدا کند. «تاکاشی یامازاکی» (کارگردان فیلم Godzilla Minus One) پیش‌تر در ساخت جلوه‌های ویژه فیلم «Shin Godzilla»، با این دو استویو همکاری کرده بود و در حال حاضر روی جلوه‌های ویژه این فیلم نیز کار می‌کند.

بازیگرانی همچون «ریونوسوکه کامیکی»، «مینامی هامابه»، «یوکی یامادا»، «هیده‌تاکا یوشیئوکا»، «ساکورا آندو»، «ساساکی کورانوسوکه» و «مونتاکا آئوکی» در این فیلم حضور دارند و نقش‌های خود را ایفا می‌کنند.

«Godzilla Minus One»، سی‌وهفتمین فیلم از مجموعه گودزیلا و سی‌وسومین فیلم گودزیلا از شرکت «توهو» (Toho Studios) است. این فیلم در تاریخ 3 نوامبر 2023 (12 آبان 2023) در ژاپن اکران خواهد شد، که 69 سال پس از اکران فیلم «Gojira»، که به نام «Godzilla» هم شناخته می‌شود است.

«Robot Communications»، عنوان این فیلم را در 18 فوریه 2022 (29 بهمن 1400) از طریق یک فراخوان بازیگری در وبسایت رسمی خود اعلام کرد. این کمپانی، اظهار داشت که «تاکاشی یامازاکی» این لایو اکشن را کارگردانی خواهد کرد و توسط «توهو» ارائه خواهد شد.

«Godzilla Minus One» اولین فیلم دنیای گودزیلا است که به سینما منتقل می‌شود. همچنین این فیلم در تاریخ 1 دسامبر 2023 (10 آذر 1402) در آمریکای شمالی و سایر کشورهای جهان منتشر خواهد شد. علاوه بر این، فیلم بعدی دنیای «مانسترورس» و نسخه آمریکایی گودزیلا با نام «Godzilla x Kong: The New Empire» به کارگردانی «آدام وینگارد» در تاریخ 12 آوریل 2024 (24 فروردین 1403) منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *