سلنا گومز از شبکه‌های اجتماعی فاصله می‌گیرد

امروز خبری در مورد فاصله گرفتن سلنا گومز از شبکه های اجتماعی منتشر شد. این حرکت سلنا گومز بسیاری از کابران فضای مجازی و طرفداران این خواننده مشهور را شوکه کرده است.

“سلنا گومز” در پیامی به بیش از ۴۳۰ میلیون دنبال‌کننده‌اش در اینستاگرام اعلام کرد که برای مدتی از این شبکه اجتماعی فاصله می‌گیرد تا از “وحشت، نفرت، خشونت و ترور” دنیا چشم پوشی کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

مارتین اسکورسیزی: بعضی بداهه‌ پردازی‌ های دیکاپریو خسته‌کننده است

تریلر Brawn: The Impossible Formula 1 Story با میزبانی کیانو ریوز منتشر شد

فیلمبرداری سریال A Kinght of the Seven Kingdoms: The Hedge Knight از بهار 2024 آغاز می‌شود


فاصله گرفتن سلنا گومز از شبکه های اجتماعی

این خواننده پاپ و بازیگر سریال “تنها قتل‌های ساختمان” (Only Murders in the Building) مستقیماً به جنگ اسرائیل و حماس واکنش نشان نمی‌دهد؛ اما اظهارات او نشان می‌دهد که از حملات ۷ اکتبر و پس از آن بمباران غزه، متأثر شده است.

گومز می‌نویسد:

“مدتی است که از شبکه‌های اجتماعی دوری می‌کنم، چون دیدن این همه وحشت، نفرت، خشونت و ترور در جهان، دلم را می‌شکند. شکنجه و کشته شدن افراد یا هر نوع اقدام تنفرآمیزی علیه یک گروه وحشتناک است. باید از همه انسان‌ها محافظت کنیم، به خصوص کودکان و برای همیشه خشونت را متوقف کنیم.”

وی ادامه می‌دهد:

“متأسفم اگر حرف‌هایم برای کسی یا هشتگی کافی نیست. نمی‌توانم به صدمه دیدن افراد بیگناه تحمل کنم. این وضعیت روحیم را بهم می‌زند. ای کاش می‌توانستم دنیا را تغییر دهم. اما یک پست تنها تغییری ایجاد نمی‌کند. دوستتان دارم، سلنا.”

فاصله گرفتن سلنا گومز از شبکه های اجتماعی
فاصله گرفتن سلنا گومز از شبکه های اجتماعی

گومز در پست دیگری در اینستاگرام، تصویری از خواهر کوچکترش به نام “گریسی الیوت تیفی” را به اشتراک می‌گذارد و می‌نویسد:

“هر روز، با توجه به اینکه یک خواهر دارم، حالم به شدت بد می‌شود. برای کودکان و جان‌های بی‌گناه، هر کاری در توانم است انجام می‌دهم.”

بسیاری از سلبریتی‌های آمریکایی، از جمله واکین فینیکس، کیت بلانشت، رض احمد و کریستن استوارت با انتشار نامه‌، از دولت ایالات متحده خواستند تا در غزه آتش‌بس اعلام کند. پیش از آن نیز هنرمندان بریتانیایی، از جمله تیلدا سویینتون، نامه مشابهی را منتشر کرده بودند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *