تریلر سریال Shougan منتشر شد

شبکه تلویزیونی «FX»، با انتشار تریلر سریال Shougan ، اعلام کرد که این سریال موردانتظار ژاپنی، در سال 2024 منتشر خواهد شد.

این سریال، بر اساس رمانی با همین نام از «جیمز کلاول» نوشته شده و نویسندگی آن بر عهده «ریچل کاندو» و «جاستین مارکس» است. این سریال 10 قسمت دارد و به صورت هفتگی از شبکه «FX»، پخش می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر سریال Shougan منتشر شد

داستان سریال «شوگون» که در سال 1600 روایت می‌شود، ژاپن فئودالی را نشان می‌دهد. در تریلر سریال Shougan «هیرویوکی سانادا» در نقش لرد «یوشی توراناگا» دیده می‌شود؛ «توراناگا» مجبور است برای بقا، با شورای «نوابی» که به او مخالفت کرده‌اند، جنگیده و با آن‌ها مقابله کند.

علاوه بر « هیروکی سانادا» و «یوشی توراناگا» بازیگرانی همچون «آنا ساوای»، «تادانوبو آسانو»، «هیروتو کانای»، «یاسوناری تاکشیما» «تاکهیرو هیرا»، «موئکا هوشی»، «توکوما نیشیوکا»، «شینوسوکه آبه»، «یوکی کورا» و «فومی نیکایدو» در این سریال هنرنمایی می‌کنند.

این سریال فوریه 2024 (بهمن/اسفند 1402) در ایالات متحده آمریکا از طریق سرویس «Hulu»، در آمریکای لاتین از طریق «Star+» و در سایر مناطق از طریق «Disney+» منتشر می‌شود. علاوه بر پخش همزمان جهانی در روز انتشار، کانال «FX» نیز هر هفته، یک قسمت جدید از این سریال را پخش خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

منبع: Variety

 

نظر شما درباره‌ی تریلر سریال Shougan چه بود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *