فصل جدید سریال فرار از زندان ساخته می‌شود

طبق گزارشات رسمی رسانه هالیوود ریپورتر، فصل جدید سریال فرار از زندان ، توسط «الجین جیمز» برای شبکه «Hulu» ساخته خواهد شد.

براساس گزارش رسمی‌ای که از رسانه «ددلاین» و «هالیوود ریپورتر» منتشر شده، پروژه‌ی جدید سریال فرار از زندان سریال تحولات بزرگی را تجربه خواهد کرد؛ و احتمالا شخصیت‌های قبلی مانند «مایکل اسکافیلد» با بازی «ونت‌ورث میلر» و «لینکلن باروز» با بازی «دامینیک پرسل» در مجموعه‌ی جدید حضور نخواهند داشت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


ساخت فصل جدید سریال فرار از زندان

فصل جدید سریال Prison Break ، پس از امضای قرارداد «الجین جیمز» (تهیه کننده سریال Mayans MC) با استودیوی تلویزیونی فاکس قرن بیستم و دیزنی در حال تولید است. «پل شیورینگ»، پدیدآورنده اصلی فرار از زندان نیز به عنوان تهیه‌کننده اجرایی در این پروژه جدید شرکت خواهد کرد.

فصل جدید سریال فرار از زندان

سریال فرار از زندان، برای اولین بار در سال 2005 توسط شبکه «فاکس» پخش شد و داستان مرد جوانی به نام مایکل اسکافیلد را دنبال می‌کرد که همراه با سایر زندانیان «فاکس ریور» نقشه‌های پیچیده‌ای برای فرار طراحی می‌کردند.

این سریال، به همراه چهار فصل دیگر در «FOX» ادامه یافت و با یک فیلم تلویزیونی به نام فرار آخر (The Final Break) که 12 روز پس از پخش قسمت پایانی فصل چهارم در سال 2009 پخش شد، پایان یافت؛ اما در سال 2015، فصل پنجم سریال به عنوان یک مینی‌سریال بازگشت و در «فاکس» پخش شد.

سال‌ها بعد، شایعه‌‌ی پخش فصل 6 فرار از زندان منتشر شد. این شایعه عنوان کرد شبکه «فاکس» قصد دارد فرار از زندان را به تلویزیون بازگرداند. شبکه «هولو» که یکی از شبکه‌های زیرمجموعه «دیزنی» است، فصل‌های پیشین این سریال را پخش کرد و این شایعه شدت گرفت؛ تا اینکه در نهایت «ونت‌ورث میلر» در سال 2020 اعلام کرد که تمایلی به بازی دوباره نقش «مایکل اسکافیلد» ندارد.

حالا رسانه‌های انگلیسی زبان اعلام کردند که سریال جدیدی در دنیای فرار از زندان، توسط «الجین جیمز» ساخته خواهد شد؛ اما بازیگران اصلی حضور نخواهند داشت.

بیشتر بخوانید:

منبع: Deadline

نظر شما درباره‌ی فصل جدید سریال فرار از زندان چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *