سریال The Last Of Us نامزد جوایز امی شد!

به تازگی سریال The Last Of Us نامزد جوایز امی شد. در ادامه مطلب نامزدی سریال The Last Of Us در امی به جزئیات نامزدی سریال The Last Of Us در Emmy می‌پردازیم.

در قسمت  بهترین سریال درام امی، بازیگر (پدرو پاسکال) و بازیگر (بلا رمزی)، در میان دیگران، سریال The Last of Us اولین اقتباس از بازی های ویدئویی لایو اکشن است که جوایز مهمی را از سوی یک سازمان برتر جوایز هالیوود دریافت می کند. «The Last Of US» در مجموع 24 نامزدی دریافت کرده است.

بیشتر بخوانید:

نامزدهای 75 امین دوره جوایز امی اعلام شدند!

نامزدی سریال The Last Of Us در امی

در تلویزیون، اقتباس‌های لایو اکشن بازی‌های ویدیویی عملاً پدیده‌ای کاملاً جدید هستند، که با «Halo» برای Paramount+ و «Resident Evil» برای نتفلیکس شروع می‌شود که هر دو در سال 2022 عرضه شدند. این مسئله به سرعت در حال گسترش است، با نمایش هایی که بر اساس «Twisted Metal» (برای Peacock)، و «God of War» و «Fallout» (برای Amazon Prime Video) همگی درآماده منتشر شدن هستند.

نامزدی سریال The Last Of Us در امی
نامزدی سریال The Last Of Us در Emmy, حضور The Last Of US در جوایز امی

نامزدی سریال The Last Of Us در Emmy

در مصاحبه ای با Variety در ژانویه، نیل دراکمن، تهیه کننده اجرایی (که همچنین بازی و دنباله آن را ساخته است) گفت:

«یکی از ساده ترین تصمیم هایی که گرفتیم این بود که بگوییم، بیایید همه آن ها را از بین ببریم. بیایید در این داستان هر چه قدر لازم است خشونت داشته باشیم.

کریگ مازین، تهیه کننده اجرایی (“چرنوبیل”) گفت:

“تکرار تجربه گیم پلی اشتباهی است که دیگران در اقتباس [بازی های ویدئویی] مرتکب شده اند، زیرا فکر می کنند این چیزی است که مردم را به یک بازی متصل می کند.”

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *