کیلین مورفی دیگر شخصیت های سیگاری را بازی نمی‌کند

سیگار کشیدن کیلین مورفی برای او نگرانی زیادی ایجاد کرده است. در ادامه به جزئیات ترک شخصیت های سیگاری کیلین مورفی می‌پردازیم.

کیلیان مورفی مجبور شد برای نقش اصلی خود در فیلم اوپنهایمر کریستوفر نولان عادت‌های «ناسالم» داشته باشد و می‌گوید دیگر نمی‌خواهد روی پرده سیگار بکشد. این بازیگر ایرلندی اغلب در صحنه فیلمبرداری سیگار روشن می‌کرد تا واقعاً به رابرت اوپنهایمر تبدیل شود – دانشمند و «پدر بمب اتمی» که برای تقویت نبوغ خود به سیگار و مارتینی متکی بود. اما عادات ناسالم فیزیکدانان نظری در نهایت منجر به مرگ او بر اثر سرطان در سال 1967 شد.

سیگار کشیدن کیلین مورفی

مورفی به گاردین توضیح داد:

«سیگار و پیپ. او بین این دو تناوب می کرد. این همان چیزی بود که [او را] در نهایت کشت.’

البته مورفی سیگارهای تقلبی و پیپ تقلبی می‌کشید، اما حتی سیگارهای فیک نیز می‌توانند حاوی مواد مضر باشند – که مورفی دیگر نمی‌خواهد آن‌ها را مصرف کند.

سیگار کشیدن کیلین مورفی
ترک شخصیت های سیگاری کیلین مورفی, نظر کیلین مورفی درباره سیگار کشیدن

ترک شخصیت های سیگاری کیلین مورفی

مورفی با سیگار تقلبی غریبه نیست و نقش او در نقش تامی شلبی در پیکی بلایندرز باعث شد تا صدها سیگار مصرف کند. این عادت ناسالم در نقش هایی که مورفی بازی کرده است قابل درک است، اوپنهایمر و شلبی در میان میلیون ها نفری بودند که در قرن بیستم به طور معمول سیگار می کشیدند. اما این مرد 47 ساله گفته است که زمان آن رسیده است که در تلاش‌های آینده به دنبال نقش‌های غیرسیگاری باشد.

من سیگارهای تقلبی زیادی برای «پیکی» و این [اوپنهایمر] دود کرده ام. شخصیت بعدی من سیگاری نخواهد بود. آنها نمی توانند برای شما خوب باشند. حتی سیگارهای گیاهی هم اکنون هشدارهای بهداشتی دارند.

اگرچه سیگارهای استفاده شده در صحنه فیلمبرداری حاوی نیکوتین نبودند، اما برخی از بازیگران هنوز آن را ناخوشایند می دانستند. هلن مک‌کروری فقید، که در این سریال نقش مادرسالار پولی گری را بازی می‌کرد، یک بار به اشتراک گذاشت که آنها “طعم وحشتناکی” دارند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *