اطلاعات جدید از فصل دوم سریال The Last of Us ؛ بازیگر نقش اَبی

با محبوبیتی که سریال آخرین بازمانده میان مخاطبان پیدا کرده است، آن‌ها مشتاق‌اند تا بدانند فیلم برداری فصل 2 سریال the last of us چه زمانی آغاز خواهد شد؟

آخرین بازمانده از ما با نام انگلیسی The Last of Us مجموعه تلویزیونی آمریکایی در ژانر درام پسا آخرالزمانی است که به‌دست کریگ مازن و نیل دراکمن و علی عباسی برای اچ‌بی‌او ساخته شده‌است.

این مجموعه بر اساس بازی ویدئویی که محصول سال 2013 ‌می‌باشد ساخته شده است. داستان این اثر بیست سال پس از شیوع نوعی آلودگی قارچی گسترده را روایت می‌کند. بیماری که باعث همه‌گیری جهانی شد یک قاچاقچی به‌نام جوئل را برآن داشت تا وظیفه خود را مبنی بر همراهی نوجوانی به‌نام الی انجام دهد.

این سریال در زمان اکران بسیار طرفدار پیدا کرده است و حالا مخاطبان منتظر آغاز فیلم برداری فصل دوم سریال the last of us هستند. هالی گروس که در کنار نیل دراکمن روی بازی The Last of Us Part II کار کرده بود، در تیم نویسندگان سریال به دراکمن و کریگ مازن مشاوره می‌دهد.

بازی The Last of Us Part I منبع اقتباس فصل اول بود و بازی The Last of Us Part II در فصل‌های دوم و سوم مورد اقتباس قرار می‌گیرد. فیلمنامه قسمت ۱ فصل ۲ نوشته شده است. باید صبر کرد و دید که چه زمانی اعتصاب اتحادیه نویسندگان به پایان می‌رسد تا فیلم‌نامه‌های بعدی نوشته شوند.

بازیگر نقش اَبی که خواهد بود؟

کریگ مزین، خالق سریال The Last of Us در مصاحبه با لس‌آنجلس تایمز اعلام کرد که بازیگر نقش «اَبی» برای فصل دوم این سریال انتخاب شده است. مزین از دادن هرگونه توضیح و اطلاعات از این بازیگر خودداری کرد. پس از پایان اعتصابات اتحادیه بازیگران از این بازیگر رونمایی خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

دنباله احتمالی the flash

فیلم برداری فصل 2 سریال the last of us

مراحل این فیلم برداری چه زمانی آغاز خواهد شد؟

فیلم برداری فصل جدید the last of us
فصل 2 سریال the last of us

آخرین بازمانده از ما از ژوئیه 2021 تا ژوئن 2022 در سرتاسر آلبرتا، کانادا تصویربرداری شد. این نخستین سریال از شبکه اچ‌بی‌او است که بر اساس بازی ویدئویی ساخته شده‌ است و محصول مشترک سونی پیکچرز تله‌ویژن، پلی‌استیشن پروداکشنز، ناتی داگ، د مایتی مینت، و ورد گیمز است.

فصل اول شامل نه قسمت است که به‌وسیله مازن و دراکمن نویسنده و کارگردان بازی نوشته شده‌ است. موسیقی این مجموعه توسط آهنگساز اصلی بازی، گوستاوو سانتائولایا و نیز دیوید فلمینگ ساخته شد.

بیشتر بخوانید:

دیوید بکهام و دخترش هارپر در کنسرت التون

مخاطبان دنبال آن هستند تا بدانند فصل جدید این سریال چه زمانی پخش خواهد شد. مدتی قبل فرانچسکا اورسی، رئیس بخش درام شبکه HBO اعلام کرد که قصد دارند فصل دوم سریال The Last of Us را در سال 2025 پخش کنند.

مراحل فیلم برداری فصل دوم این سریال نیز پیگیری خواهد شد و تا قبل از پایان سال آغاز فیلم برداری فصل دوم the last of us صورت خواهد گرفت.

اما با گفته‌ها حاکی از آن است که اعتصاب انجمن نویسندگان آمریکا که چندی است سر و صدا به پا کرده، ممکن است پخش آن را با تأخیر مواجه کند و زمان آن تغییر کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *