فصل جدید جوکر احسان علیخانی با حضور بانوان ؛ شرکت کنندگان چه کسانی هستند؟

آیا با وجود محدودیت‌ها و نظارت صدا و سیما بر شبکه خانگی، فصل جدید جوکر احسان علیخانی با حضور بانوان ساخته خواهد شد؟ شرکت کنندگان چه کسانی خواهند بود؟

در آخرین قسمت جوکر در پاسخ به انتقاد امیرمهدی ژوله به حضور “فقط آقایان” برنامه جوکر، احسان علیخانی گفت:

آماده هستیم فصل جدید جوکر با حضور بانوان را شروع کنیم اگر کمی چارچوب ها بازتر شود و اجازه این کار به ما داده شود.

صحبت‌های احسان علیخانی برای حضور بانوان در جوکر در همان زمان هم خبرساز شد. اما با گذشت زمان، دوباره وایرال شدن صحبت‌های احسان علیخانی می‌تواند خبر از ساخت فصل جدید جوکر بانوان باشد؟

فصل جدید جوکر احسان علیخانی با حضور بانوان

فصل تازه جوکر احسان علیخانی با حضور بانوان

واگذاری نظارت بر شبکه نمایش خانگی به صداوسیما خبر جنجالی این روزهای سینما و تلویزیون است. این خبر آنقدر جنجالی بود که صدای اعتراض فریدون جیرانی به نظارت صدا و سیما بر شبکه نمایش خانگی را درآورد.

فصل جدید جوکر احسان علیخانی با حضور بانوان

فصل جدید رئالیتی شو جوکر احسان علیخانی با حضور بانوان

فصل جدید جوکر احسان علیخانی با حضور بانوان تا وقوع چقدر فاصله دارد؟

به تازگی خبری مبنی بر چراغ سبز تلویزیون برای بازگشت مجری و برنامه ساز محبوب احسان علیخانی منتشر شد. اما نشانه‌ها چیز دیگری می‌گوید که وقوع این اتفاق به این آسانی هم نیست! جالب است که در تحلیل‌ها و نظرات چند ماه گذشته، نبود علیخانی در تلویزیون به‌عنوان یک ضعف برای مدیران لحاظ می‌شود. حتی رسانه‌های همسو با صدا‌و‌سیما در نقدهای اخیر خود به این مسئله اشاره کرده‌اند.

بازگشت احسان علیخانی به تلویزیون تا واقعیت ماجرا ![+جزئیات]

اعتراض فریدون جیرانی به نظارت صدا و سیما بر شبکه نمایش خانگی [+جزئیات]

جنجال نبودن احسان علیخانی خبر روزهای اخیر بود. با تمام تفاسیر آیا احسان علیخانی فصل جدید جوکر را با حضور بانوان خواهد ساخت ؟

خبری بر قطعیت ماجرا نیست. اما نمی‌شود پیش درآمد این خبر را نادیده گرفت. از طرفی عدم بازگشت استاد عادل فردوسی‌پور و حذف استاد سروش صحت و «کتاب‌باز» آتش این ماجرا را تندتر کرد.

شاید اتفاقات اجتماعی شش ماهه دوم دلیل اصلی باشد اما نمی‌توان عدم همکاری او با تلویزیون در تابستان را نادیده گرفت. به‌هرحال باید به این نکته اشاره کرد که علیخانی چهره برجسته و موفقی است که می‌تواند مخاطب جذب کند و همین عدم همکاری، شائبه مخالفت‌های جدی برخی مدیران با او را قوت می‌بخشد.

هیچ خبری بر قطعیت ساخت جوکر با حضور بانوان منتشر نشده است. امید است ساخت مجدد رئالیتی شو محبوب جوکر بتواند دوباره خنده را به روی لبان ملت شریف ایران بیاورد. مخصوصا با حساسیت زیاد روی بازیگران خانوم و بانوان کشورمان.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *