جوکر تایم حامد آهنگی ؛ جوکر تایم جنجالی حامد آهنگی در فینال +[فیلم]

جوکر تایم حامد آهنگی در فینال همه را منفجر کرد. جوکر تایم جنجالی حامد آهنگی در فینال. در ادامه مطلب حامد آهنگی جوکر تایم همراه فیگار باشید.

فیلم رقص هندی حامد آهنگی در جوکر که مربوط به قسمت اول فصل هفتم جوکر است، در شبکه‌های اجتماعی بسیار پر بازدید شد.

جوکر تایم حامد آهنگی

جوکر تایم جنجالی حامد آهنگی در فینال

حامد آهنگی جوکر تایم, فینال جوکر حامد آهنگی
حامد آهنگی جوکر تایم, فینال جوکر حامد آهنگی

در فصل 7 برنامه جوکر، آقایان غلام‌رضا نیکخواه، هومن برق‌نورد، سام درخشانی، امیرمهدی ژوله، یوسف صیادی، علیرضا استادی، حامد آهنگی، سیروس میمنت و امین حیایی حضور داشتند. برنده فینال جوکر، حامد آهنگی شد و توانست همه شرکت‌کنندگان را بخنداند و برنده جایزه 50 میلیونی این برنامه شود. طبق قانون مسابقه امین حیایی که برنده فینال شد باید در مقابل حامد آهنگی نیز به صورت رو در رو رقابت میکرد که حرکات طنز حامد آهنگی باعث شد که امین حیایی نتواند جلوی خود را بگیرد.

بیشتر بخوانید:

 جوکر تایم جنجالی حامد آهنگی در فینال

در این ویدیو که از جوکرتایم حامد آهنگی در فینال منتشر شده است، این بازیگر کمدی در نقش معلمی با لهجه شیرین مازندرانی ظاهر شد و اقدام به خنداندن افراد حاضر در برنامه کرد. سریال جوکر یک رئالیتی شو به کارگردانی احسان علیخانی است و دوشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۱ قسمت آخر این برنامه منتشر شد. حامد آهنگی در فینال فصل هفتم این رقابت جذاب برای نخندیدن، نقش جوکر را داشت و در آخر برنده جایزه ۵۰ میلیون تومانی شد.

جوکر تایم حامد آهنگی

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار جوکر تایم حامد آهنگی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *