جوکر تایم امین حیایی فینال جوکر را منفجر کرد ؛ جوکر تایم فوق خنده دار امین حیایی + [فیلم]

جوکر تایم امین حیایی فینال را خنده دار تر کرد. امین حیایی جوکر تایم خود را در فینال اجرا کرد. در ادامه مطلب فینال امین حیایی جوکر تایم همراه فیگار باشید.

فیلم منتشر شده از جوکر تایم امین حیایی در فینال سریال جوکر به یکی از پربیننده ترین ویدیوهای اینستاگرام تبدیل شده است که با نقدهایی ام مواجه شده است.

جوکر تایم امین حیایی فینال

جوکر تایم فوق خنده دار امین حیایی + [فیلم]

امین حیایی جوکر تایم, فینال امین حیایی جوکر تایم
امین حیایی جوکر تایم, فینال امین حیایی جوکر تایم

در این ویدیو که از جوکرتایم امین حیایی منتشر شده است، علی استادی با ظاهری عجیب ظاهر شده و امیرمهدی ژوله نیز نوازنده دمبل است! سریال جوکر یک رئالیتی شو به کارگردانی احسان علیخانی است. جوکر در رقابتی جذاب و مفرح، تعدادی از چهره های مشهور سینمای کمدی را در یک اتاق در بسته جمع کرده و آنها باید برای ‌خنداندن یکدیگر رقابت کنند.

اجرای جوکر تایم امین حیایی در آخرین قسمت منتشر شده از مجموعه فینال جوکر حاشیه تلخی را بوجود آورد. در بخشی از برنامه جوکر دو نفر از هنرمندان برای خنداندن سایرین معلولیت جسمی را مسخره و سوژه کردند که سبب ایجاد ناراحتی قشر معلول جامعه و تلخ کامی خانواده های آن ها شد.

امین حیایی جوکر تایم

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار جوکر تایم امین حیایی فینال  سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *