عکس جدید از نجم الدین شریعتی که شوکه تان می‌کند! +[ویدیو خواستگاری از نجم الدین شریعتی]

عکس جدید از نجم الدین شریعتی در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که نجم الدین شریعتی را سوار بر اسب نشان می‌دهد و باعث تعجب کاربران شده است.

آقای نجم الدین شریعتی از سال 1381 وقتی 22 ساله بود فعالیت خود را بعنوان مجری از برنامه نیمرخ شروع کرد. در ادامه مطلب با خبر تصویر جدید نجم الدین شریعتی همراه ما بمانید.

عکس جدید از نجم الدین شریعتی

  • عکس جدیدی از نجم الدین شریعتی

به گزارش منابع خبری:

نجم الدین شریعتی یک برادر بنام حسام الدین و یک خواهر بنام زهرا دارد و آقای شریعتی سالهاست ازدواج کرده است و صاحب یک فرزند است. در ادامه می‌توانید عکس نجم الدین شریعتی درحال اسب سواری را مشاهده کنید:

عکس جدید از نجم الدین شریعتی

خواستگاری از نجم الدین شریعتی

اخیرا ویدیویی از یک سخنرانی در مجلسی در رسانه ها پخش شده است. گویا یکی از روحانیون در مورد خواستگاری از نجم الدین شریعتی اظهارات بسیاری کرده است. چند روز پیش، یکی از روحانیون که در مجلسی مشغول سخنرانی به همراه نجم الدین شریعتی است در حرف‌های خود اشاره می‌کند که بعضی از خانم‌ها می‌خواهند همسر دوم شریعتی شوند. نجم الدین در دومین تجربه خود سال 1385 اجرای برنامه پرسش و پاسخ دینی بنام “زلال احکام” را برعهده گرفت که خیلی زود مورد توجه قرار گرفت و مشهور شد.

در ادامه می‌توانید ویدیویی از درخواست ازدواج مجدد نجم الدین شریعتی را ببینید:

درخواست مزدوج شدن دوباره نجم الدین شریعتی

نجم الدین شریعتی متولد 1359 در تنکابن (مازندران) مجری برنامه مذهبی است. وی فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی نرم افزار کامپیوتر می‌باشد و در کنار آن تحصیلات حوزوی را نیز بصورت شخصی پیگیری کرده و حالا مجری برنامه دینی استاز سال 1381 وقتی 22 ساله بود فعالیت خود را به عنوان مجری از برنامه نیمرخ شروع کرد که در زمان خود به یکی از برنامه های پربیننده نوجوانان تبدیل شد.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *