بزرگترین فداکاری کیلین مورفی برای فیلم Oppenheimer [+جزئیات]

به تازگی خبری با موضوع بزرگترین فداکاری کیلین مورفی برای فیلم Oppenheimer منتشر شده است که در فضای مجازی بازخورد گسترده ای داشت.

رابرت داونی جونیور گفته از خودگذشتگی کیلین مورفی برای فیلم Oppenheimer از همگی بازیگران نقش اولی که دیده‌ام بزرگتر بود؛ مورفی: نولان تصاویر دیوید بویی را برای من می‌فرستاد.

بزرگترین فداکاری کیلین مورفی برای فیلم Oppenheimer

فداکاری کیلین مورفی

رابرت داونی جونیور در گفتگو‌یی با مجله پیپل می‌گوید:

کیلین مورفی برای بازی در فیلم اوپنهایمر (Oppenheimer) شاهد فداکاری بزرگی بوده است. او در جدیدترین خلق کریستفر نولان نقش لوییس استراز رئیس کمیسیون انرژی هسته‌ای ایالات متحده را مقابل مورفی در نقش رابرت اوپنهایمر ملقب به پدر بمب اتم را بازی کرده است.

بیشتر بخوانید:

گفتگوی کریستوفر نولان و کیلین مورفی درمورد ساخت فیلم اوپنهایمر

حقایق پنهان فیلم اوپنهایمر

بزرگترین فداکاری کیلین مورفی برای فیلم Oppenheimer
فداکاری کیلین مورفی

فیلم Oppenheimer

داونی 58 ساله می‌گوید:

هیچگاه شاهد فداکاری بزرگتری از یک بازیگر نقش اول در کارنامه‌ام نبوده‌ام . او تعهد مورفی به این نقش را تمجید می‌کند و گفته هنگامی که کریس با او تماس گرفت می‌دانست که مسئولیت بسیار دشواری است. اما به دیدگاه من او تواضع لازم برای بازی در این نقش را هم داشت.

داونی همچنین اضافه کرد:

می‌گفتیم هی، آخر هفته سه روز تعطیل هستیم. شاید برویم در سانتافه از عتیقه‌فروشی‌ها دیدن کنیم. تو چه می‌کنی؟ می‌گفت باید 30 هزار کلمه آلمانی یاد بگیرم. امیدوارم به شما خوش بگذرد. اما این ذات نقش بود.

فلورنس پیو که نقش جین تتلاک یکی از معشوقه‌های اوپنهایمر را بازی کرده گفته کریس با کیلین یکی از شایسته ترین بازیگران نقش اول را برگزید. بازیگری او را مدتی است که نگاه می‌کنم سال‌هاست که دوست داشتم با او شراکت کنم. باید دیوانه باشید که نپذیرید. واقعاً یکی از عالی ترین تجاربی بود که داشته‌ام.

بزرگترین فداکاری کیلین مورفی برای فیلم Oppenheimer
فیلم Oppenheimer

پیو ادامه می‌دهد:هر روز با فهمیدن تمامی روش‌ها، قرائت‌ها و برداشت‌های صورت پذیر از جان دادن به این شخصیت حضور بهم ‌می‌رساند. این برای من بسیار ستودنی بود. بی‌دلیل نیست که او یکی از نیکوترین‌هاست.

بازیگر 47 ساله ایرلندی پیش‌تر به ایندی‌وایر گفته بود که برای بازی در نقش اوپنهایمر کاهش وزن بسیار زیادی داشته است: توصیه نمی‌کنم.

مورفی در گفتگو‌یی با ام‌تی‌وی می‌گوید نولان برای او عکس‌هایی از دیوید بویی می‌فرستاده تا از آن‌ها ایده بگیرد: همکاری بسیار نزدیکی با طراح لباس داشتیم تا لباس‌ها را طراحی کنیم.و مشخصا می‌خواستم نیمرخ آن مرد را داشته باشم. او بسیار شکننده بود، خیلی خیلی لاغر و من می‌خواستم آن نیمرخ را به طور دقیق عرضه کنم.

فداکاری کیلین مورفی

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *