همنواز

تریلر پارت دوم از فصل سوم سریال The Witcher منتشر شد! [+ویدئو]

اخیرا تریلر پارت دوم از فصل سوم سریال The Witcher منتشر شد که بسیاری از طرفداران این سریال منتظر تریلر بودند در ادامه مطلب می‌توانید آن را مشاهده نمایید.

پارت دوم 3 قسمتی خواهد بود. این فصل آخرین حضور هنری کویل در نقش گرالت را در بر خواهد داشت و از فصل چهارم لیام همسورث در نقش گرالت بازی خواهد کرد. تاریخ انتشار پارت دوم: 5 مرداد سال 1402 است.

تریلر پارت دوم از فصل سوم سریال The Witcher منتشر شد

سریال The Witcher

Witcher یک مجموعه تلویزیونی درام فانتزی است که توسط لورن اشمیت هیسریچ برای نتفلیکس ساخته شده است. این فیلم بر اساس مجموعه کتابی به همین نام اثر نویسنده لهستانی آندری ساپکوفسکی تولید شده.

این سریال در یک خشکی خیالی و با الهام از قرون وسطی به نام قاره، افسانه گرالت ریویا، ینفر از ونگربرگ و پرنسس سیری را بررسی می کند. در این فیلم هنری کاویل، آنیا چالوترا و فریا آلن به ایفای نقش پرداخته اند.

بیشتر بخوانید: 

تمرینات لیام همسورث برای بازی در سریال The Witcher

حضور هنری کویل در فرش قرمز سریال The Witcher

تریلر پارت دوم از فصل سوم سریال The Witcher منتشر شد
سریال The Witcher

تریلر جدید سریال ویچر

فصل اول، متشکل از هشت قسمت، در نتفلیکس در 20 دسامبر 2019 منتشر شد. این فصل بر اساس The Last Wish و Sword of Destiny بود که مجموعه‌ای از داستان‌های کوتاه قبل از حماسه اصلی The Witcher هستند.

فصل دوم نیز شامل هشت قسمت و بر اساس رمان Blood of Elves است که در 17 دسامبر 2021 منتشر شد. در سپتامبر 2021، نتفلیکس سریال را برای فصل سوم تمدید کرد که همچنین شامل هشت قسمت خواهد بود که در دو جلد در 29 ژوئن و 27 ژوئیه 2023 منتشر خواهد شد و پس از آن، یک فصل به پایان می رسد.

یک فیلم داستانی انیمیشنی با نام The Witcher: Nightmare of the Wolf در 23 آگوست 2021 منتشر شد. یک مینی سریال پیش درآمد با نام The Witcher: Blood Origin در 25 دسامبر 2022 منتشر شد.

در ادامه می‌توانید (تریلر پارت دوم از فصل سوم سریال The Witcher ) را ببینید:

داستان با گرالت از ریویا، ولیعهد سیری از سینترا و جادوگر ربع الف ینفر از ونگربرگ در مقاطع زمانی مختلف شروع می‌شود، و به کاوش وقایع شکل‌گیری می‌پردازند که شخصیت‌های آن‌ها را در طول فصل اول شکل می‌دهند، قبل از اینکه در نهایت در یک خط زمانی واحد ادغام شوند.

گرالت و سیری از قبل از به دنیا آمدن او با استناد به قانون غافلگیری از او به عنوان پاداشی برای خدماتش خواستار سرنوشت هستند.

پس از ملاقات نهایی این دو، گرالت محافظ شاهزاده خانم می شود و باید به او کمک کند و با تعقیب کنندگان مختلف او مبارزه کند تا از استفاده بدخواهانه از خون پیر و جادوی قدرتمند او جلوگیری کند و سیری و دنیای آنها را ایمن نگه دارد.

سریال The Witcher

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *