فیلم The Beast با نقش‌آفرینی لئا سیدو در جشنواره ونیز حضور خواهد داشت

به تازگی لیست فیلم‌هایی که قرار است در جشنواره فیلم ونیز اکران شوند منتشر شده و حضور فیلم The Beast در جشنواره ونیز با نقش‌آفرینی لئا سیدو تایید شده است.

حضور فیلم The Beast با نقش‌آفرینی جرج مک‌کی و لئا سیدو در جشنواره ونیز تایید شد. داستان این فیلم سینمایی درباره‌ی عاشقانی است که از فضا و زمان متفاوت یکدیگر را پیدا می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

تاریخ برگزاری جشنواره ونیز 2023 مشخص شد +[فهرست کامل فیلم های جشنواره]

حضور فیلم The Beast در جشنواره ونیز

هیولا (به فرانسوی: La Bête) یک فیلم درام رمانتیک علمی تخیلی فرانسوی-کانادایی به کارگردانی برتراند بونلو بر اساس فیلمنامه‌ای از بونلو، گیوم برو و بنجامین شاربیت است که آزادانه از رمان هیولایی در جنگل اثر هنری جیمز در سال 1903 الهام گرفته شده است.

لئا سیدو و جورج مک‌کی در این فیلم بازی می‌کنند. این فیلم برای اولین بار در جشنواره بین المللی فیلم تورنتو در سال 2023 برنامه ریزی شده است.

حضور فیلم The Beast در جشنواره ونیز
حضور فیلم هیولا در جشنواره ونیز, حضور فیلم سینمایی هیولا 2023 در جشنواره فیلم ونیز, فیلم The Beast 2023 در جشنواره فیلم ونیز

فیلم The Beast 2023 در جشنواره فیلم ونیز

در آینده‌ای نزدیک که احساسات به یک تهدید تبدیل شده اند، گابریل سرانجام تصمیم می‌گیرد DNA خود را در دستگاهی پاک کند که او را وارد زندگی گذشته‌اش می‌کند و او را از شر تمام احساسات قوی خلاص می‌کند. او سپس با لویی ملاقات می‌کند و احساس می‌کند که یک ارتباط قدرتمند دارد، گویی همیشه او را می‌شناخت. داستان در سه دوره متمایز می گذرد: 1910، 2014 و 2044.

در 20 ژانویه 2021، مجله فرانسوی Les Inrockuptibles گزارش داد که در 14 ژانویه 2021، Arte France Cinéma از فیلم بعدی برتراند بونلو، La Bête، یک ملودرام علمی تخیلی با بازی گاسپارد اولیل و لیا سیدو، حمایت کرده است. این فیلم محصول مشترکی بین Les Films du Bélier فرانسه، Arte France Cinéma، My New Picture و Canada’s Sons of Manual است. Ad Vitam فیلم را در فرانسه منتشر خواهد کرد و فروش بین المللی توسط Kinology انجام خواهد شد.

حضور فیلم The Beast در جشنواره ونیز
حضور فیلم هیولا در جشنواره ونیز, حضور فیلم سینمایی هیولا 2023 در جشنواره فیلم ونیز, فیلم The Beast 2023 در جشنواره فیلم ونیز

حضور فیلم سینمایی هیولا 2023 در جشنواره فیلم ونیز

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *