بهترین شخصیت فیلم های تارانتینو تا سال 2023

تارانتینو، یکی از نمادین‌ترین کارگردان‌های تاریخ می‌باشد که شخصیت‌های بزرگی را آفرید و در ادامه به معرفی بهترین شخصیت فیلم های تارانتینو خواهیم پرداخت.

از Pulp Fiction گرفته تا Inglourious Basterds، کوئنتین تارانتینو مجموعه‌ای رنگارنگ از شخصیت‌ها را خلق کرده است. طرفداران در Ranker به برترین کارکترهای فیلم های کوئینتن تارانتینو رای دادند و بهترین آنها را انتخاب کردند.

هیچ جزئیاتی در مورد دهمین و آخرین فیلم کوئنتین تارانتینو فاش نشده است، اما کارگردان در مورد جزئیات کوچکی از آن صحبت کرده است. او اخیراً برد پیت را بازیگری توصیف کرد که از کار کردن با او بیشتر لذت می‌برد که جای تعجب دارد، با توجه به اینکه ساموئل ال جکسون و هاروی کایتل بیشترین همکاران او هستند.

شکی نیست که پیت، دو تا از شخصیت های برتر فیلم های تارانتینو را بازی کرده است، اما آنها در بین بقیه در کجا قرار دارند؟ هر طرفداری، شخصیت مورد علاقه خود را دارد و بحث در مورد اینکه چه کسی بهترین است می‌تواند برای همیشه ادامه داشته باشد. با این حال، طرفداران Ranker به وضوح گفته‌اند که فکر می‌کنند نمادین ترین شخصیت ها در آثار تارانتینو واقعاً چه کسانی هستند.

بهترین شخصیت فیلم های تارانتینو تا سال 2023

جذاب ترین شخصیت فیلم تارانتینو

شما می‌توانید فهرست بهترین شخصیت فیلم های تارانتینو تا سال 2023 را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

بهترین شخصیت فیلم های تارانتینو

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های سینمایی 2023

Mr. White – Reservoir Dogs

بهترین شخصیت فیلم های تارانتینو
برترین کارکترهای فیلم های کوئینتن تارانتینو

وقتی یک سرقت الماس اشتباه پیش می‌رود، به آقای وایت اطلاع داده می‌شود که دوست جدیدش، آقای نارنجی، یک پلیس مخفی است که ممکن است در ماموریت خرابکاری کرده باشد. با این حال، آقای سفید آن را باور نمی‌کند و در نهایت برای محافظت از آقای نارنجی، ادی و جو را می‌کشد.

آقای وایت علیرغم اینکه یک دزد است، فردی خوش اخلاق می‌باشد و او را به شخصیتی ساده تبدیل می‌کند. یکی از صحنه‌هایی که این را نشان می‌دهد، زمانی است که او همدستانش را مجبور می‌کند تا به یک پیشخدمت در داخل یک غذاخوری انعام دهند و اصرار دارند که این کار انسانی است.

او از کسانی که به آنها اهمیت می‌دهد نیز بسیار محافظت می‌کند، به همین دلیل است که با خوشحالی هر کسی را که بخواهد به آقای نارنجی آسیب برساند می‌کشد. متأسفانه، اعتماد تزلزل ناپذیر او به قیمت تمام می‌شود.

Mr. Blonde – Reservoir Dogs

بهترین شخصیت فیلم های تارانتینو
شخصیت های برتر فیلم های تارانتینو

یکی از نزدیکان جو کابوت، رئیس جنایی لس آنجلس، ویکتور “ویک” وگا، با نام مستعار آقای بلوند، برای شرکت در سرقت الماس نیز استخدام می‌شود. او پس از چند روز، وظیفه مراقبت از افسر پلیس لس آنجلس ماروین نش را بر عهده می‌گیرد، اما آقای اورنج قبل از اینکه بتواند به قانونگذار آسیبی برساند او را می کشد.

اولین چیزی که آقای بلوند را خاص می‌کند این است که او دو فیلم مختلف تارانتینو را به هم متصل می‌کند. گفته می‌شود که سارق برادر وینسنت وگا، یکی از دوست داشتنی‌ترین شخصیت‌های Pulp Fiction است. علاوه بر این، آقای بلوند متمایز است، زیرا او یک دزد دلسوز کلیشه‌ای نیست که دعا می‌کند هیچکس مانعی برای آنها نداشته باشد تا مجبور نشوند به کسی آسیب برسانند. ویک از شکنجه و کشتن مردم با سادیسم خود در صحنه نمادین “Stuck in the Middle with You” از Reservoir Dogs بسیار خوشحال است.

Lt. Aldo – Inglourious Basterds

بهترین شخصیت فیلم های تارانتینو
نمادین ترین شخصیت ها در آثار تارانتینو

ستوان آلدو راین رهبر حرامزاده‌ها، یک واحد کماندویی است که برای سرنگونی امپراتوری نازی تشکیل شده است. او مسئول عملیات کینو می‌شود که منجر به کشته شدن بیشتر اعضای ارشد رایش سوم از جمله هیتلر می‌شود. اگرچه وقایع فقط تخیلی هستند، اما راین برای رهبری ماموریتی که منجر به مرگ بزرگترین ظالم از همه آنها می‌شود، شایسته تقدیر است.

به عنوان یک سرباز، راین از آگاهی تاکتیکی بالایی نیز برخوردار است، که به بهترین وجه نشان می‌دهد که او توصیه می‌کند جلسه‌ای در یک میخانه زیرزمینی برگزار نکنید، زیرا دفاع از چنین موقعیتی دشوار است.

Mr. Pink – Reservoir Dogs

بهترین شخصیت فیلم های تارانتینو
بهترین شخصیت فیلم های تارانتینو

وقتی دزدی اشتباه پیش می‌رود، آقای پینک راه خود را از بین می‌برد و به مخفی کردن الماس‌ها ادامه می‌دهد. او بعداً ناپدید می شود و سرنوشت او در پایان فیلم ناشناخته باقی می‌ماند.

آقای پینک بدون شک شایسته‌ترین سارق این گروه است. زنده ماندن از تیراندازی با پلیس و همچنین جلوگیری از کشته شدن توسط همکاران متخاصم او واقعاً قابل توجه است و با پشت سر گذاشتن رگه‌ای از مانور دادن در موقعیت‌های خونین بدون خراش، در نهایت برنده می‌شود، زیرا او کسی است که با الماس‌ها کنار می‌رود.

Vincent Vega – Pulp Fiction

بهترین شخصیت فیلم های تارانتینو
بهترین شخصیت فیلم های تارانتینو

وینسنت وگا، یک قاتل قابل اعتماد برای رئیس جنایت مارسلوس والاس است. با گذشت زمان، او نسبت به همسر مارسلوس، میا والاس، احساس می‌کند، اگرچه یک عاشقانه تمام عیار هرگز محقق نمی‌شود.

جذابیت وگا بیشتر از عملکرد قدرتمند جان تراولتا ناشی می‌شود. رقص او با میا در رستوران جک رابیت اسلیم با تم دهه 50 نه تنها یکی از بهترین صحنه‌های تخیلی پالپ فیکشن بلکه یکی از نمادین‌ترین صحنه‌های سینمای دهه 90 است. علاوه بر این، وینسنت شخصیت جالبی برای دنبال کردن است زیرا او بسیار ناقص است.

از معاشقه با میا گرفته تا کشتن تصادفی یکی از همکاران تا رها کردن اسلحه خود بدون مراقبت، وینسنت به سختی لحظه‌ای را دارد که بی پروا نباشد و این همان چیزی است که در نهایت باعث کشته شدن او می‌شود.

Dr. King Schultz – Django Unchained

بهترین شخصیت فیلم های تارانتینو
بهترین شخصیت فیلم های تارانتینو

دکتر کینگ شولتز، یک دندانپزشک که تبدیل به شکارچی فضل شده است، جانگو، مردی برده را آزاد کرده و به او کمک می‌کند تا همسر عزیزش، برومهیلدا را نجات دهد. متاسفانه شولتز در جریان تیراندازی جان خود را از دست داد.

شولتز شخصیتی است که به راحتی می‌توان آن را ریشه‌یابی کرد، زیرا او ذهن خود را در اختیار و تحت کنترل دارد. علیرغم اینکه او فردی ثروتمند و بافرهنگ است که در دوسلدورف، استان راین بزرگ شده است، ایده برده‌داری را نمی‌پذیرد و به لطف او که یک رزمنده خبره است، کمک زیادی به صحنه‌های اکشن فیلم می‌کند.

Cliff Booth – Once Upon A Time… In Hollywood

بهترین شخصیت فیلم های تارانتینو
بهترین شخصیت فیلم های تارانتینو

زمانی که یک بدلکار مورد تقاضا بود، حرفه کلیف بوث به دلیل شایعاتی مبنی بر قتل همسرش از هم می‌پاشد. با این وجود، او همچنان به عنوان بدلکار برای دوستش، بازیگر مبارز، ریک دالتون، خدمت می‌کند.

تعداد کمی از شخصیت‌ها در کل فیلمشناسی تارانتینو می‌توانند کلیف را در یک مبارزه شکست دهند. در توانایی‌های مردی که قبل از پایان مبارزه تقریباً بروس لی را مورد خشونت قرار می‌دهد، شکی نیست. کلیف با دفع موفقیت‌آمیز حمله سه فرقه‌گرای خانواده منسون در حالی که 100% در فرم مبارزه نیست، امتیاز قهرمان اکشن بیشتری را برای خود به دست می‌آورد.

Hans Landa – Inglourious Basterds

بهترین شخصیت فیلم های تارانتینو
بهترین شخصیت فیلم های تارانتینو

Standartenführer سرهنگ هانس لاندا در یکی از به یاد ماندنی‌ترین صحنه‌های حرامزاده‌های لعنتی وارد یک ورودی بزرگ می‌شود، جایی که او ظاهر می‌شود تا به دنبال یک خانواده یهودی در مزرعه Perrier LaPadite بگردد و وقتی بعداً در فیلم همه چیز برای نازی‌ها خراب می‌شود، او برای نجات جان خود معامله می‌کند.

لاندا وحشی است اما به دلیل هوش و شهود خود بارها و بارها طرفداران را شگفت زده می‌کند. زمانی که قربانیان خود را به راحتی در مزرعه لاپادیت پیدا می‌کند، ثابت می‌کند که چرا بهترین مرد برای این کار است، اما هر افسر آلمانی دیگر نمی‌دانست که آنها کجا هستند و با بررسی ساده یک کفش، متوجه می‌شود که بازیگر آلمانی، بریجت فون هامرزمارک، جاسوس نیروهای متفقین است.

مهمتر از همه، او همه چیز در مورد وفاداری بی قید و شرط نیست. وقتی متوجه می‌شود همه چیز برای نازی‌ها در حال خراب شدن است، راهی برای نجات خود پیدا می‌کند.

Winston ‘The Wolf’ Wolfe – Pulp Fiction

بهترین شخصیت فیلم های تارانتینو
بهترین شخصیت فیلم های تارانتینو

پس از اینکه وینسنت به طور تصادفی یکی از همکارانش را می کشد، مارسلوس نظافتچی مورد اعتماد خود، وینستون ولف را به خانه جیمی می‌فرستد تا به خلاص شدن از شر جسد کمک کند و درست قبل از اینکه جیمی به خانه بیاید موفق می‌شود این کار را انجام دهد.

جیمی که یک کمال‌گرای دقیق است، او نه تنها در کارش خوب می‌باشد، بلکه سریع نیز است. او به اندازه‌ای باهوش است که هرگز دست‌هایش را کثیف نمی‌کند، زیرا دیده می‌شود که به جای دست زدن به بدن، به ژول و وینسنت دستور می‌دهد و حتی با وجود اینکه وینسنت کمی مقاومت نشان می‌دهد، در نهایت همه چیز خوب پیش می‌رود.

Jules Winnfield – Pulp Fiction

بهترین شخصیت فیلم های تارانتینو
بهترین شخصیت فیلم های تارانتینو

جولز وینفیلد همچنین یک قاتل برتر برای مارسلوس والاس است. او اتفاقاً بسیار مذهبی نیز هست و هنگامی که پس از شلیک چندین گلوله به سمت او سالم از آنجا دور می‌شود، تصمیم می‌گیرد کمی تغییر مسیر دهد و از کشتن مردم خودداری کند.

ژولز با چند بعدی بودن خود به راحتی خود را برای مخاطبان محبوب می‌کند. او می‌تواند کار خود را به خوبی انجام دهد، دانش زیادی در زمینه فرهنگ پاپ دارد و می‌تواند به آیات کتاب مقدس بپردازد. اراده او برای جمع آوری اطلاعات نیز بیشتر از شریک خود وینسنت می‌باشد. به همین دلیل است که او همه چیز را در مورد میا می‌داند در حالی که وینسنت نمی‌داند. اما چیزی که ژول همیشه به خاطر آن در خاطره خواهد ماند، صحنه ناهارخوری است که در آن او از دو سارق برتری می‌یابد و همچنان از جان آنها می‌گذرد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین شخصیت فیلم های تارانتینو سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

پرسش های متداول:

کدام یک از شخصیت‌های نمادین تارانتینو به آیات مذهبی کتاب مقدس می‌پردازد؟

شخصیت Jules Winnfield، از نمادین‌ترین شخصیت‌های این کارگردان است که به آیات مذهبی می‌پرداخت.

شخصیت Hans Landa، در کدام یک از فیلم‌های تارانتینو نقش مهمی را ایفا می‌کند؟

او در فیلم حرومزاده‌های لعنتی نقش سرهنگ هانس لاندا را بازی می‌کند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *