عدم حضور گل گدوت در فیلم زن شگفت انگیز 3 + تاریخ انتشار فیلم واند وومن 3

جدیدا خبری با موضوع عدم حضور گل گدوت در فیلم زن شگفت انگیز 3 منتشر شده که بازتاب گسترده‌ای میان کاربران در فضای مجازی به همراه داشته است.

علیرغم اظهارات اخیر گل گدوت، مبنی بر اینکه جیمز گان و پیتر سافران، سران دی سی به او گفته‌اند که زن شگفت انگیز 3 را با هم توسعه خواهند داد، اما ورایتی روز گذشته خبر داد که اینطور نیست.

عدم حضور گل گدوت در فیلم زن شگفت انگیز 3

حضور نداشتن گل گدوت در Wonder Woman 3

به گفته ورایتی، هایوود ریپورتر و ددلاین، سومین فیلم واندر وومن، در استودیوی دی سی در دست ساخت نیست و گان و سافران در حال حاضر برنامه‌ای برای پروژه زن شگفت‌انگیز در دنیای جدید دی سی غیر از بهشت گمشده که قبلاً اعلام شده بود، ندارند.

گدوت: فیلم زن شگفت‌انگیز 3 ساخته خواهد شد

گل گدوت در گفتگو تازه‌ای با کامیک‌بوک امید هواداران دی‌سی برای ساخته شدن زن شگفت‌انگیز 3 (Wonder Woman 3) را زنده نگه داشته است. جیمز گان قول تولید (Wonder Woman 3) را به گل گدوت داده. او که به زودی در قلب سنگی (Heart of Stone) نتفلیکس دیده خواهد شد می‌گوید جیمز گان مدیر جدید استودیوهای دی‌سی به او وعده تولید قسمت سوم را داده است.

گدوت می‌گوید:

عاشق بازی در نقش زن شگفت‌انگیز هستم. برای من بسیار مهم و ارزشمند است. برحسب آنچه از جیمز و پیتر سفران شنیدم قرار است به زودی زن شگفت‌انگیز 3 را بسازیم.

گدوت در فیلم بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت (Batman v Superman: Dawn of Justice) برای نخستین بار نقش زن شگفت‌انگیز را ایفا کرد و پس از آن در فیلم جداگانه زن شگفت‌انگیز در سال 2017 به کارگردانی پتی جنکینز دیده شد.

بیشتر بخوانید:

تریلر فصل دوم سریال Loki منتشر شد 

ورود هنری کویل و کیلین مورفی به دنیای مارول

عدم حضور گل گدوت در فیلم زن شگفت انگیز 3
عدم حضور گل گدوت در فیلم زن شگفت انگیز 3

فیلم زن شگفت‌انگیز 3

زن شگفت‌انگیز 1984  دومین قسمت چندگانه گدوت و پتی جنکینز روز کریسمس سال 2020 همسان با اکران در سالن‌های سینمای آمریکا از اچ‌بی‌او مکس پخش شد. کریس پاین، کریستن ویگ، و پدرو پاسکال در نقش یک شخصیت شرور از دیگر بازیگران فیلم بودند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های DC دی سی تا سال 2025

گدوت در فیلم‌های لیگ عدالت (Justice League) همچنین مقابل دوربین رفت و در شزم! خشم خدایان (Shazam! Fury of the Gods) نقش کوتاهی بازی کرد. دسامبر گذشته خبرگزاری شد که پروسه زن شگفت‌انگیز 3 با وجود نگارش فیلمنامه لغو شده است.

جنکینز با نشر بیانیه‌ای گفت که علاقه‌ای به لغو شدن پروژه نداشته:

وقتی اعتراضات به لغو فیلم زن شگفت‌انگیز 3 شروع شد، این شایعه را با هدف جذب مخاطب پخش کردند که من باعث شدم پروژه لغو شود و یا من کناره‌گیری کردم.

عدم حضور گل گدوت در فیلم زن شگفت انگیز 3
فیلم زن شگفت‌انگیز 3

تاریخ انتشار فیلم واند وومن 3

او همچنین اضافه کرد:

این ادعا حقیقت ندارد. هیچوقت کناره‌گیری نکردم. آماده بودم تا هر خواسته‌ای را بررسی کنم. تا جایی که متوجه شدم در این مقطع هیچ کاری از دست من برنمی‌آمد تا پروژه را پیش ببرم.

دنیای دی سی در فاز جدید با رهبری سافران و گان با “سوپرمن: میراث” در سال 2025 آغاز می‌شود. این فیلم به نویسندگی و کارگردانی گان ساخته شده که ماه گذشته اعلام کرد که دیوید کورنسوت در نقش سوپرمن در دنیای جدید دی سی بازی می‌کند. این خبر، به منظور این است که فیلم واندر وومن 3 پیش از رویدادهای دنیای جدید، در تاریخ در 11 آگوست، با عنوان “قلب سنگی” از نتفلیکس پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص عدم حضور گل گدوت در فیلم زن شگفت انگیز 3 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *