امتیاز وحشتناک فیلم Meg 2: The Trench در راتن تومیتوز

اخیرا متوجه شدیک خبری با موضوع امتیاز وحشتناک فیلم Meg 2: The Trench در راتن تومیتوز به انتشار رسیده است که بازخورد بسیار زیادی به دنبال داشته.

دنباله مگ  شامل نقدهای منفی زیادی شده است. فیلم مگ 2: ترنچ (Meg 2: The Trench) با بازی جیسون استاتهام و کارگردانی بن ویتلی با امتیاز 0 درصد راتن تومیتوز برحسب شش نقد شروع کرد.

امتیاز وحشتناک فیلم Meg 2: The Trench

امتیاز افتضاح فیلم مگ 2: ترنچ

این امتیاز در این لحظه به 22 درصد بر اساس 54 نقد رسیده است. نقدهای مگ 2 پنجشنبه شب به انتشار رسید و امتیاز  فیلم در راتن تومیتوز را در ابتدا به 0 درصد، و سپس به 16 و 18 درصد رساندند.

قسمت اول فیلم در سال 2018 اکران شد و با عکس العمل‌های مختلفی روبرو شد. آن فیلم 530 میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت هنگامی که که با بودجه 130 تا 178 میلیون دلاری به تولید رسیده بود.

این فیلم اکشن و علمی تخیلی آمریکایی آماده اکران به کارگردانی بن ویتلی با فیلمنامه‌ای از دین جورجاریس، جان هوبر و اریش هوبر با بازی جیسون استاتهام که بر اساس کتاب سال 1999 بنام گودال نوشته استیو آلتن ساخته شده‌ است.

بیشتر بخوانید:

کلیپ جدید از فیلم Meg 2: The Trench منتشر شد

تریلر رسمی فیلم Meg 2: The Trench منتشر شد

امتیاز وحشتناک فیلم Meg 2: The Trench
امتیاز وحشتناک فیلم Meg 2: The Trench

نمره صفر برای فیلم Meg 2: The Trench

با وجود همه نقدهای منفی، در صورتی که این دنباله مانند قسمت اول پرفروش شود، وارنرها برای تولید قسمت سوم چراغ سبز نشان خواهند داد.

ویتلی پیش‌تر در گفتگویی با گیم‌رادار گفته بود که در حال حاضر تمایل ندارد به دنباله دیگری فکر کند: بین‌المللی بودنش بسیار جذاب است. خصوصیات زیرکانه قسمت اول این بود که شباهتی با ساعت شلوغی (Rush Hour) نداشت.

بحث شرق در برابر غرب مطرح نیست فقط افرادی‌اند که با یکدیگر همکاری می‌کنند و در یک ماجراجویی روزانه وارد می‌شوند، و اتفاقاً افرادی از سراسر دنیا می‌آیند. به دیدگاه من این برای مخاطب جذاب است و پیام خوبی می‌دهد.

امتیاز وحشتناک فیلم Meg 2: The Trench
نمره صفر برای فیلم Meg 2: The Trench

وو جینگ، سوفیا کال، پیج کندی، اسکایلر ساموئلز و کلیف کرتیس از جمله دیگر بازیگران مگ 2 خواهند بود. برادران وارنر مگ 2: ترنچ را از 2 آگست در سالن‌های سینما اکران کرده است. این فیلم به دنبال افتتاحیه داخلی 20 تا 30 میلیون دلاری پس از اکران در 3500 سینما است.

در مارس 2019، اعلام شد که فیلمنامه‌ای برای این فیلم در دست ساخت است. در خبرنامه سپتامبر 2020، استیو آلتن تأیید کرد که فیلمنامه قسمت دوم این فیلم کامل است. در 23 اکتبر 2020، بن ویتلی به عنوان کارگردان اعلام شد.

امتیاز افتضاح فیلم مگ 2: ترنچ

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص امتیاز وحشتناک فیلم Meg 2: The Trench چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *