تریلر رسمی فیلم Fair Play منتشر شد [+تاریخ انتشار و داستان]

فیلم Fair Play، یکی از مهم‌ترین آثار عاشقانه نتفلیکس در سال 2023 می‌باشد و چندی پیش این سرویس استریم، تریلر رسمی فیلم Fair Play را منتشر کرد.

بازی جوانمردانه یا همان Fair Play یک فیلم مهیج مبتنی بر روایت عشق شهوانی، محصول آمریکا و سال ۲۰۲۳ به نویسندگی و کارگردانی کلوئی دومونت است. چندی پیش، نتفلیکس، تریلر این فیلم را به صورت رسمی در سرویس استریم خود قرار داد.

بیشتر بخوانید: زمان پخش فصل 4 سریال ویچر The Witcher [+خلاصه داستان و بیوگرافی]

تریلر رسمی فیلم Fair Play

این فیلم، اولین کارگردانی بلند کلوئی دومونت را به نمایش می‌گذارد. آلدن ارنرایش و فیبی داینور در نقش زوج جوانی بازی می‌کنند که رابطه‌شان پس از ارتقای غیرمنتظره‌ای در یک شرکت سرمایه‌گذاری مخرب آغاز می‌شود. سباستین دی سوزا، ادی مارسان و ریچ سامر در نقش‌های مکمل در این فیلم ظاهر می‌شوند.

این فیلم در دسامبر 2021 معرفی شد و کلویی دومونت نویسندگی و کارگردانی فیلم را برعهده داشت و آلدن ارنریچ و فیبی داینور قرار بود در این فیلم بازی کنند. تولید در ژانویه 2022 در صربستان آغاز شد. در فوریه، با پیوستن سباستین د سوزا، ادی مارسان و ریچ سامر به بازیگران، فیلمبرداری فیلم نیز آغاز شد.

داستان فیلم سینمایی Fair Play

تریلر رسمی فیلم Fair Play

در این فیلم، یک ترفیع غیرمنتظره، در یک شرکت سرمایه گذاری به اسم پرچین، رابطه میان یک زوج تازه نامزد کرده را به خطر می‌اندازد.

تاریخ اکران فیلم Fair Play

تریلر رسمی فیلم Fair Play

بازی جوانمردانه، در جشنواره فیلم ساندنس 2023 در 20 ژانویه 2023 به نمایش درآمد و قرار است در تاریخ 29 سپتامبر 2023 در سینماهای محدود اکران شود و سپس در 13 اکتبر 2023 (21 مهر 1401) توسط نتفلیکس منتشر شود.

تریلر رسمی فیلم سینماییFair Play

در ادامه می‌توانید نخستین تریلر رسمی Fair Play را ببینید:

 

کلام آخر

تریلر رسمی فیلم Fair Play

این فیلم در جشنواره فیلم ساندنس 2023 در 20 ژانویه 2023 به نمایش درآمد. مدت کوتاهی پس از آن، نتفلیکس حقوق پخش فیلم را پس از یک جنگ پیشنهادی بین دو شرکت، به قیمت 20 میلیون دلار به دست آورد.

فیلم، در وب‌سایت Rotten Tomatoes، بر اساس 77 بررسی با میانگین امتیاز 7.5/10 دارای 90 درصد تأییدیه است. در متاکریتیک که از میانگین وزنی استفاده می‌کند، این فیلم بر اساس 18 نقد، امتیاز 76 از 100 را کسب کرده است که نشان‌دهنده «نقدهای عموماً مطلوب» است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *