تریلر رسمی انیمیشن Loe منتشر شد + تاریخ انتشار و داستان

نتفلیکس، چندی پیش از تریلر رسمی انیمیشن Loe رونمایی کرد. «آدام سندلر» و «بیل بور»، به عنوان یک لاکپشت و سوسمار، صداپیشه‌های اصلی این انیمیشن هستند.

نتفلیکس چندی پیش، از تریلر انیمیشن Loe با صداپیشگی «آدام سندلر» و «بیل بور»، کمدین‌های محبوب آمریکایی رونمایی کرد. این انیمیشن کمدی موزیکال، تا امروز (20 مهر 1402) معرفی نشده بود و نتفلیکس با انتشار یک تریلر، از تاریخ انتشار و بازیگران این انیمیشن سینمایی رونمایی کرد.

بیشنر بخوانید: بهترین انیمیشن های 2023

تریلر رسمی انیمیشن Loe منتشر شد

انیمیشن «لئو» توسط «رابرت ماریانتی» کارگردانی شده «رابرت اسمیگل» و «دیوید وااختنهایم» وظیفه نویسندگی انیمیشن را بر عهده داشتند. انیمیشن «لئو» مانند فیلم‌های دیگر آدام سندلر، اکرانی در سینما دریافت نخواهد داشت و برای پخش در نتفلیکس در دسترس خواهد بود.

علاوه بر «آدام سندلر» و «بیل بور» بازیگرانی همچون «راب اشنایدر»، «جیسون الکساندر»، «جکی سندلر»، «سدی سندلر» و «سانی سندلر» در این انیمیشن حضور دارند. انیمیشن موزیکال کمدی لئو، درباره یک لاک‌پشت است که سعی می‌کند از کلاس مدرسه‌ای که در آن گرفتار شده، فرار کند. این انیمیشن، ماه آینده توسط نتفلیکس منتشر خواهد شد.

داستان انیمیشن لئو

انیمیشن لئو، داستان یک مارمولک است که برای چندین دهه، در مدرسه‌ای در فلوریدا گیر می‌افتد. او وقتی متوجه می‌شود که فقط یک سال از زندگی‌اش باقی مانده، سعی می‌کند تا از مدرسه فرار کند. در این انیمیشن، «آدام سندلر» و «بیل بور»، یک مارمولک و یک لاک‌پشت هستند که به دنبال فرار و تجربه زندگی جدید پیش می‌روند.

تاریخ انتشار Leo

تریلر لئو نشان داد که تاریخ انتشار این انیمیشن در روز 21 نوامبر 2023 (21 آبان 1402) است. نتفلیکس این انیمیشن را در روز شکرگزاری مسیحیان منتشر می‌کند.

بیشتر بخوانید:

منبع: Movieweb


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *