تریلر رسمی سریال The Fall of the House of Usher منتشر شد + تاریخ انتشار و داستان

پس از تأیید ساخت سریال جذاب Fall Of The House Of Usher، روز گذشته، تریلر رسمی سریال The Fall of the House of Usher به انتشار رسید.

آخرین سریال ترسناک مایک فلانگان از نتفلیکس، با عنوان The Fall of House of Usher منتشر خواهد شد. چندی پیش، شبکه نتفلیکس، به صورت رسمی از تریلر سریال House of Usher رونمایی کرد.

تریلر رسمی سریال The Fall of the House of Usher

این مجموعه هشت قسمتی، داستان خواهر و برادرهای بی‌رحم رودریک و مدلین آشر را دنبال می‌کند که داروسازی فورتوناتو را به یک امپراتوری ثروت، امتیاز و قدرت تبدیل کرده‌اند. اما اسرار گذشته زمانی آشکار می‌شود که وارثان سلسله آشر شروع به مرگ به دست یک زن مرموز از دوران جوانی خود می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های 2023

بهترین سریال های نتفلیکس 2023

در این فیلم، کارلا گوگینو، کارل لومبلی، مارک همیل، مایکل تراکو، تی نیا میلر، پائولا نونز، هنری توماس، کایلی کوران، سامانتا اسلویان، راهول کوهلی، کیت سیگل، ساوریان ساپکوتا، زک گیلفورد، ویلا فیتزجرالد، کتی بازی می‌کنند.

داستان سریال The Fall of the House of Usher

تاریخ پخش سریال Fall Of The House Of Usher
داستان سریال The Fall of the House of Usher

مدیر عامل یک شرکت دارویی فاسد زمانی که فرزندانش شروع به مرگ به روش‌های مرموز و وحشیانه می‌کنند با گذشته مشکوک خود روبرو می‌شود. در حالی که فلانگان به استاد ترسناک ادبی استریمر تبدیل شده است، او قبلاً The Haunting of Hill House ،The Haunting of Bly Manor و اقتباس از بازی جرالد استیون کینگ و Doctor Sleep را ساخته بود.

تاریخ انتشار سریال The Fall of the House of Usher

تاریخ پخش سریال Fall Of The House Of Usher
تاریخ انتشار سریال The Fall of the House of Usher

این سریال از هشت قسمت تشکیل شده است که در 12 اکتبر (20 مهر 1402) منتشر خواهد شد. فلانگان و مایکل فیموناری هر کدام چهار قسمت را کارگردانی کردند و ترور میسی نیز تهیه کننده آن بود.

تریلر The Fall of the House of Usher

گروه گسترده‌ای از بازیگران شامل بروس گرین وود، کارلا گوگینو، مری مک دانل، کارل لومبلی، مارک همیل، مایکل تراکو، تی نیا میلر، پائولا نونیز، هنری توماس، کایلی کوران، سامانتا اسلویان، راهول کوهلی، کیت سیگل، ساوریان ساپکوتا، گیلفورد، ویلا فیتزجرالد، کیتی پارکر، مالکوم گودوین، کریستال بالینت، آیا فوروکاوا، دانیل جون، مت بیدل، روث کاد، آنابث گیش، ایگبی ریگنی و رابرت لانگستریت در این سیرال هنرنمایی می‌کنند.

کلام آخر

تریلر رسمی سریال The Fall of the House of Usher
The Fall of the House of Usher

فلانگان «سقوط خانه آشر» را ساخت و چهار قسمت را کارگردانی کرد و مایکل فیموناری چهار قسمت دیگر را کارگردانی کرد. تهیه کنندگان اجرایی شامل فلانگان و ترور میسی از طریق بنر Intrepid Pictures و همچنین فیموناری و امی گرینویس هستند.

گوگینو در بیانیه‌ای که در حین تولید، قبل از اعتصاب SAG-AFTRA گفت:

این طنز بسیار تاریک زیادی دارد، اما واقعاً روح را لمس می‌کند. یک عنصر خارق‌العاده در داستان وجود دارد و [ورنا] تجلی آن است. می‌توان گفت که او مجری سرنوشت یا مجری کارما است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تریلر رسمی سریال The Fall of the House of Usher چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *